22.02.2021 / 09:30
StoryEditor

Niezrealizowane obietnice, przestrzelone prognozy. O czym sieci handlowe chciałyby zapomnieć?

Dyskonty Czerwona Torebka miały zagrozić Biedronce. Kto dziś o nich pamięta? (fot. mat. prasowe)
Zapisać w strategii rozwoju, a potem powiedzieć dziennikarzom, można dosłownie wszystko. Sieci handlowe o tym wiedzą, dlatego często chwalą się swoimi śmiałymi planami. Czasami zapowiedzi udaje się zrealizować, czasami nie. Po latach, gdy przychodzi czas rozliczeń, niektóre z deklaracji potrafią wzbudzić ubaw.

Przyczyny przestrzelonych prognoz są różne. Ktoś chce się popisać przed akcjonariuszami. Ktoś inny maluje trawę na zielono, gdyż poszukuje inwestora. Czasem firma - czy też jej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. czerwiec 2024 07:02