12.07.2017 / 15:28
StoryEditor

Nowy podatek od handlu! Znamy projekt ustawy przygotowany przez Ministerstwo Finansów!

Na zdj. wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki (fot. P.Tracz/KPRM, CC0)
Na stronach RCL pojawił się projekt nowelizacji ustaw o PIT i CIT, w którym zawarte zostały przepisy o tzw. minimalnym podatku dochodowym, czyli w praktyce - nowym podatku płaconym m.in. przez właścicieli galerii handlowych i biurowców, ale także sklepów wielkopowierzchniowych. Daninę zapłacą m.in. Tesco, Carrefour, Auchan czy Ikea. Publikujemy projekt ustawy w całości.

Planowaną przez Ministerstwo Finansów daniną objęte zostaną nieruchomości komercyjne warte powyżej 10 mln zł, takie jak: centra handlowe, domy towarowe, samodzielne sklepy i but...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:58
StoryEditor
Bacówka otwiera kolejny sklep w Warszawie. Co stoi za tą decyzją?
Sklep sieci Bacówka Towary Tradycyjne (fot. materiały prasowe)

Po latach działalności na południu Polski, marka Bacówka Towary Tradycyjne rozszerza swoją obecność w stolicy. Nowy punkt firmowy pojawił się w Centrum Handlowym Promenada, zaledwie kilkanaście dni po debiucie w Złotych Tarasach. Co oznacza ten krok dla firmy i jak wpisuje się w strategię rozwoju marki?

Bacówka Towary Tradycyjne w sierpniu 2025 roku otworzyła swój kolejny firmowy punkt sprzedaży w Warszawie. Lokalizacja w Centrum Handlowym Promenada to już drugi stoisko marki w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 19:13
StoryEditor
Z DHL do Poczty Polskiej. Poczta ma nowego dyrektora sprzedaży
Grzegorz Jaworek przeszedł Z DHL do Poczty Polskiej na stanowisko dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego (fot. Grzegorz Jaworek/LinkedIn)

Do Poczty Polskiej dołączył Grzegorz Jaworek. Objął stanowisko Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego. Wcześniej był związany z DHL Express Poland oraz Grupą Żywiec.

Grzegorz Jaworek nowym Dyrektorem Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego w Poczcie Polskiej

Od sierpnia 2025 roku Poczta Polska ma nowego Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego. Został nim Grzegorz Jaworek.

– „Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie zrobione”. Tak przed laty powiedział Nelson Mandela i z treścią płynącą z tej myśli rozpoczynam nową biznesową podróż. Z ogromną przyjemnością dzielę się informacją, że rozpocząłem nowy etap w mojej karierze zawodowej, obejmując stanowisko Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego w Poczcie Polskiej SA, największego operatora pocztowego i logistycznego w kraju, z ponad 465-letnią tradycją – napisał Grzegorz Jaworek na swoim profilu w mediach społecznościowych. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 03:38