11.05.2023 / 10:24
StoryEditor

Transformacja opakowań oraz ich ceny to wyzwanie dla branży spożywczej. Biznes radzi, jak przejść suchą stopą przez okres niepewności [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Wzrost cen opakowań dotknął m.in. producentów żywności (fot. Shutterstock)
Rosnące ceny opakowań oraz niepewność regulacyjna sprawiają, że firmom coraz trudniej jest racjonalnie zarządzać tym obszarem działalności. Portal wiadomoscihandlowe.pl poprosił przedstawicieli firm: Sokołów, Danone i Żywiec Zdrój, Nestle Polska, Hortex oraz Colian, by zdradzili, jak radzą sobie z licznymi wyzwaniami, z jakimi przyszło się zmierzyć podmiotom z rynku spożywczego/FMCG w zakresie polityki opakowaniowej.

Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów:

Największymi wyzwaniami dla branży FMCG w obszarze opakowań są trudności z utrzymaniem sprawnego funkcjonowania łańcucha dostaw o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Co napędza sprzedaż Intermarché i Bricomarché? Grupa Muszkieterów rośnie mimo trudności rynkowych
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)

Grupa Muszkieterów, operator sieci Intermarché i Bricomarché, notuje wzrosty sprzedaży w wymagającym otoczeniu rynkowym. Wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku pokazują konsekwentny rozwój sieci, ekspansję logistyczną oraz rosnące zaangażowanie przedsiębiorców. Co stoi za stabilnym wzrostem i jak Grupa planuje wykorzystać ten potencjał w nadchodzących miesiącach?

W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, osiągnęła łączne obroty przekraczające 5,5 mld zł. Oznacza to wzrost o 4,8 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:35
StoryEditor
Vollmart otwiera 10. dyskont. "Dopracowaliśmy strategię, model i zespół" [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)

Polska sieć dyskontów Vollmart uruchomiła w czwartek swój dziesiąty sklep. Placówka ruszyła w Białej Podlaskiej. - To nie jest nasze ostatnie słowo w tym roku! - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Carlos Oliveira, dyrektor generalny Vollmartu.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że dzisiaj otworzyliśmy nasz 10. sklep w Polsce - jest to dla nas symboliczny, kolejny krok w kierunku rozwoju sieci Vollmart. Pracowaliśmy kilka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 16:40