11.05.2023 / 10:24
StoryEditor

Transformacja opakowań oraz ich ceny to wyzwanie dla branży spożywczej. Biznes radzi, jak przejść suchą stopą przez okres niepewności [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Wzrost cen opakowań dotknął m.in. producentów żywności (fot. Shutterstock)
Rosnące ceny opakowań oraz niepewność regulacyjna sprawiają, że firmom coraz trudniej jest racjonalnie zarządzać tym obszarem działalności. Portal wiadomoscihandlowe.pl poprosił przedstawicieli firm: Sokołów, Danone i Żywiec Zdrój, Nestle Polska, Hortex oraz Colian, by zdradzili, jak radzą sobie z licznymi wyzwaniami, z jakimi przyszło się zmierzyć podmiotom z rynku spożywczego/FMCG w zakresie polityki opakowaniowej.

Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów:

Największymi wyzwaniami dla branży FMCG w obszarze opakowań są trudności z utrzymaniem sprawnego funkcjonowania łańcucha dostaw o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 12:30
StoryEditor
FoodHub wchodzi do gry i pokazuje strategię! Pamapol "znika" z rynku
Produkty oferowane przez firmę Pamapol (mat. prasowe)

Firma Pamapol zmienia nazwę na FoodHub i wdraża nową strategię biznesową. Firma skoncentruje się na kilku grupach produktów spożywczych z kategorii convenience i ogłasza ambicje ekspansji międzynarodowej.

Firma Pamapol prowadzi głęboką transformację biznesu, której ważnym elementem jest zmiana nazwy na FoodHub. Nowa marka zgłasza ambicję, by stać się wiodącym dostawcą rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 09:02
StoryEditor
Ukraiński producent lodów w opałach. Zakład w Polsce tańszy o połowę
Ukraiński inwestor obniża cenę zakładu w Polsce o połowę. Co dalej z Nordisem? (fot. Pixabay)

Dwa lata temu głośne przejęcie polskiej spółki przez ukraińskiego potentata branży mrożonek budziło duże nadzieje na rozwój eksportu i utrzymanie lokalnych marek. Dziś historia wygląda zupełnie inaczej – zakład w Kaliszu został zamknięty, pracownicy stracili zatrudnienie, a teren trafił na sprzedaż. Dlaczego nieruchomość zamiast przyciągać inwestorów, stale tanieje?

Pod koniec 2023 r. firma Nordis, znana w Polsce z produkcji lodów i mrożonek, została kupiona przez ukraińską spółkę Trzy Niedźwiedzie (Tri Medvedya). To przedsiębiorstwo należą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. październik 2025 02:18