02.11.2016 / 01:32
StoryEditor

Piotr i Paweł będzie walczył z Tesco i Frisco.pl o klientów sklepu internetowego Alma24

Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe)
Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl deklaruje chęć przejmowania niektórych lokalizacji sklepowych po sieci Alma, której grozi upadłość. Piotr i Paweł chętnie przygarnie również byłych klientów oraz pracowników Almy.

Kłopoty Delikatesów Alma, w tym zamknięcie sklepu internetowego Alma24.pl, spowodowały uwolnienie udziałów rynkowych m.in. na stołecznym e-rynku żywności. Czy Piotr i Paweł post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 12:18
StoryEditor

Carrefour o współpracy z lokalnymi dostawcami. Niektóre produkty dowożone są bezpośrednio do sklepów

Stoisko z warzywami i owocami w supermarkecie Carrefour
Carrefour podał statystyki dotyczące swojej współpracy z lokalnymi dostawcami w Polsce, a dodatkowo sieć handlowa rozpoczęła “Tydzień Dostawców Lokalnych”. Czy to nawiązanie do jednego z haseł wyborczych PiS dotyczących „lokalnej półki”?

Liczba lokalnych dostawców, którzy dostarczają produkty do sklepów Carrefour bezpośrednio i w dodatku na odległość nie dalszą niż 50 km od marketu wzrosła od początku 2023 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02.10.2023 / 14:44
StoryEditor

Nie ma uniwersalnej recepty na cyfrową transformację

Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365 (fot. mat. pras.)
Transformacja wymaga od firmy strategicznego podejścia, zaangażowania pracowników i klientów, wykorzystania odpowiednich technologii i ciągłego doskonalenia. Nie ma jednej uniwersalnej recepty na to, jak się do tego zabrać, ale można wyróżnić kilka kluczowych czynników, które mogą pomóc w tym zadaniu – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365.

W jakim celu firmy z branży FMCG wdrażają rozwiązania cyfrowe?

Cyfryzacja ma na celu przede wszystkim ułatwienie dostępu do informacji, usług i zasobów oraz poprawę jakości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 22:33