05.09.2024 / 15:01
StoryEditor

Polska Grupa Supermarketów na diecie. Właściciel Top Marketu traci dwóch udziałowców i sklepy

Na zdj. sklep sieci Top Market (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polska Grupa Supermarketów, która zarządza siecią sklepów Top Market już od pewnego czasu pracuje nad poprawą modelu biznesowego, jego optymalizacją i przywróceniem konkurencyjności. Ostatnie lata nie były dla firmy łatwe. Grupa straciła kilku udziałowców, którzy odchodząc zabrali ze sobą prowadzone sklepy. Wiosną tego roku z PGS zdecydowało się odejść dwóch kolejnych wspólników.

W 2022 r. sieć Stokrotka przejęła sklepy od dwóch udziałowców grupy działających na terenie Mazowsza, a dokładnie firmy P.P.H.U J.R.T.W.M. - Krawczyk, a także spółki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 14:56
StoryEditor
Budżety marketingowe w erze Retail Media
Retail Media zmieniają relację między sieciami handlowymi a dostawcami (fot. materiał partnera)

Rosnące znaczenie Retail Media Networks (RMN) sprawia, że coraz trudniej odróżnić od siebie działania z obszaru trade marketingu, shopper marketingu, brand marketingu i mediów – zarówno po stronie marek, jak i sieci handlowych.

Kiedyś detaliści skupiali się głównie na logistyce – czyli na tym, by towar trafił na półkę i przed oczy kupującego. Dostawcy traktowali sieć handlową jako kanał sprzedaży i kli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 08:35
StoryEditor
Branża rolno-spożywcza sprzeciwia się ROP w proponowanym kształcie. 37 organizacji ostrzega przed skutkami nowych regulacji
Sprzeciw branży rolno-spożywczej wobec podatku ROP. 37 organizacji apeluje o zmiany (fot. Canva)

Koalicja 37 organizacji z sektora rolno-spożywczego jednogłośnie sprzeciwia się projektowi ustawy UC100 dotyczącej Rozszerzonej Odpowiedzialności Producentów (ROP). W ocenie przedstawicieli branży, propozycje Ministerstwa Klimatu i Środowiska wprowadzają nie system ekologiczny, a fiskalny, który może znacząco podnieść koszty produkcji i ceny żywności.

Koalicja 37 organizacji reprezentujących mikro, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa sektora rolno-spożywczego wyraziła stanowczy sprzeciw wobec rządowego projektu zmian w usta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 01:30