23.05.2017 / 10:23
StoryEditor

Prezes UOKiK na Kongresie Rynku FMCG: liczę, że rynek jest gotowy na ustawę o przewadze kontraktowej

Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Wiadomości Handlowe)
Ustawa o przewadze kontraktowej jest potrzebna, bo ta dotycząca nieuczciwej konkurencji nie działa najlepiej, a samoregulacja się nie sprawdziła – stwierdził podczas 10. Kongresu Rynku FMCG Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

W ramach prelekcji „Budowa relacji między podmiotami w łańcuchu żywnościowym” prezes UOKiK mówił, że ani przepisy o nieuczciwej konkurencji (w Polsce w sprawach z nią związanych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 11:10
StoryEditor
Minister Sowińska: Duże apteki nie będą musiały zbierać opakowań kaucyjnych. Mogą korzystać z butelkomatów galerii handlowych
Apteki, które będą miały w swojej ofercie napoje oznaczone systemem kaucyjnym, muszą wejść do systemu kaucyjnego

Wszystkie apteki, które będą miały w swojej ofercie napoje oznaczone systemem kaucyjnym, muszą wejść do systemu kaucyjnego, w tym znaczeniu, że muszą pobrać kaucję. A jak jest ze zwrotem tych opakowań? Jest odpowiedź Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

Z artykułu dowiesz się:

  • System kaucyjny a zbiórka opakowań w aptekach
  • Plany wyłączenia sklepów non food z systemu kaucyjnego
  • Kiedy rusza system kaucyjny w Polsce?
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 09:52
StoryEditor
Reklama żelu pod prysznic znanego koncernu zakazana. Powód? Oskarżenia o rasizm
Reklama żelu pod prysznic marki należącej do koncernu Colgate-Palmolive została uznana za nieetyczną i nie może być dłużej emitowana (fot. Shutterstock)

Emisja telewizyjnej reklamy żelu pod prysznic marki Sanex, należącej do koncernu Colgate-Palmolive, została zakazana. W ocenie organów nadzorujących etyczność działań marketingowych spot miał przyczyniać się do wzmacniania negatywnych stereotypów rasowych.

Advertising Standards Authority (ASA) - brytyjskiej organ nadzoru, dbający o etyczne standardy w branży reklamowej - zakazał emisji telewizyjnego spotu promującego żel pod prysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 13:16