18.07.2018 / 16:23
StoryEditor

Przejęcie Rabat Detal to nie koniec zakupów Grupy Specjał. W planach są kolejne akwizycje

(materiały prasowe)
Przejęcie Rabatu Detal to wzrost potencjału grupy Specjał o miliard zł obrotów i sieć 1,2 tys. sklepów. To jednak nie koniec. Krzysztof Tokarz, Prezes Grupy Specjał zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że jeszcze w tym roku prowadzona przez niego firma może pokusić się o sfinalizowanie kolejnych transakcji, a w kręgu zainteresowania są sieci hurtowe i detaliczne.

Krzysztof Tokarz podkreśla, że jako grupa kapitałowa bierze udział praktycznie we wszystkich procesach sprzedażowych, konsolidacyjnych, które prowadzone są aktualnie na polskim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 15:31
StoryEditor

Branża drobiarska przedmiotem "bezpardonowych ataków"? Media rozpowszechniają "mity, półprawdy i oszczerstwa"

(Fot. Pixabay)
Branża drobiarska wystosowała wspólny sprzeciw przeciwko powielaniu przez media mitów, półprawd i oszczerstw względem sektora produkcji drobiu. Hodowcy twierdzą, że w ostatnich dniach stali się przedmiotem bezpardonowych ataków ze strony mediów inspirowanych przez tzw. organizacje pro-zwierzęce.

Zdaniem przedstawicieli branży drobiarskiej pojawia się ostatnio wiele publikacji, którym bliżej do aktywizmu niż do obiektywnego dziennikarstwa. Uważają oni, że autorzy w sposó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 16:22
StoryEditor

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych
Carrefour, wprowadza kolejne innowacje związane z ograniczeniami zużycia plastiku w swoich produktach marki własnej. W tym roku sieć wprowadziła do sprzedaży nowe butelki wody o pojemności 5 litrów, w których zintegrowano uchwyt butelki z etykietą oraz dodatkowo zmniejszono jej wagę. Efektem było zaoszczędzenie na każdej butelce blisko 10 gramów plastiku. W całym 2022 roku Carrefour zredukował zużycie plastiku o 112 ton.

Carrefour podejmuje kroki w ramach realizowanej strategii Transformacji Żywieniowej. Działania sieci skierowane na realizację celu opakowaniowego zgodnie z klasyfikacją CSR ind...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 21:04