09.10.2017 / 13:15
StoryEditor

Sieci handlowe chcą aby zakupy były szybsze, bardziej wygodne i były zabawą

Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
To jeszcze nie Amazon Go, ale sieci handlowe w Polsce są na dobrym tropie. Sieć Carrefour uruchomiła usługę płatności mobilnych „Scan&Go”, połączoną z możliwością skanowania produktów smartfonem. Od kilku miesięcy swoje koncepty na polskim rynku rozwijają także sieci Piotr i Paweł oraz Tesco. Poznański operator oferuje usługę „Skanuj i kupuj”, zaś Brytyjczycy, „Scan&Shop”. 

Cel wszystkich trzech przedsięwzięć jest jeden – skrócić kolejkę przy kasach i poradzić sobie z rosnącym niedoborem załogi. Sieci handlowe już od pewnego czasu intensywnie pracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Lekarze popierają wprowadzenie nocnej prohibicji w Warszawie. Dlaczego medycy są “za”?
Okręgowa Rada Lekarska w Warszawie opowiada za wprowadzeniem zakazu sprzedaży alkoholu w stolicy w godzinach nocnych (fot. Shuttersctock)

W czwartek, 18 września 2025 r. Rada Miasta Stołecznego Warszawy podejmie ostateczną decyzję dotyczącą nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w sklepach i na stacjach paliw. Stanowisko w tej sprawie zajęło środowisko medyczne, które w pełni popiera prohibicję.

Okręgowa Rada Lekarska w Warszawie, w specjalnym stanowisku z dnia 17 września br., stwierdziła, że w pełni popiera projekt ograniczenie handlu detalicznego alkoholem w skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 16:29
StoryEditor
Action wchodzi na pole Rossmanna? Klienci kupują w sklepach dyskontera coraz więcej kosmetyków
Action wchodzi po cichu na drogeryjne poletko Rossmanna, fot. Shutterstock

Serwis "LSA" opublikował ciekawe dane dotyczące działalności sieci Action na francuskim rynku, na którym operator systematycznie umacnia swoją pozycję. Według danych NielsenIQ, marka notuje imponujący wzrost lojalności klientów w segmencie DPH, czyli produktów związanych z drogerią, perfumerią i higieną. Jeśli w na polskim rynku Action postawi na mocniejszy rozwój tej oferty, to mogą to odczuć najwięksi gracze drogeryjni, np. Rossmann. Okazuje się, że dla dyskontów bazar to nie wszystko.

Do Action po tusz do rzęs i papier toaletowy

Z analizy NielsenIQ opublikowanej przez "LSA" wynika, że do czerwca 2025 roku przeciętny kupujący w kategorii DPH przeznaczał śred...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 12:27