09.10.2017 / 13:15
StoryEditor

Sieci handlowe chcą aby zakupy były szybsze, bardziej wygodne i były zabawą

Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Aplikacja Scaneo w sklepie Piotr i Paweł ()
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)
To jeszcze nie Amazon Go, ale sieci handlowe w Polsce są na dobrym tropie. Sieć Carrefour uruchomiła usługę płatności mobilnych „Scan&Go”, połączoną z możliwością skanowania produktów smartfonem. Od kilku miesięcy swoje koncepty na polskim rynku rozwijają także sieci Piotr i Paweł oraz Tesco. Poznański operator oferuje usługę „Skanuj i kupuj”, zaś Brytyjczycy, „Scan&Shop”. 

Cel wszystkich trzech przedsięwzięć jest jeden – skrócić kolejkę przy kasach i poradzić sobie z rosnącym niedoborem załogi. Sieci handlowe już od pewnego czasu intensywnie pracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 12:36
StoryEditor
Na rynku jest nowych 36 obiektów handlowych. Parki handlowe dominują
Centrum handlowe Designer Outlet Kraków wystartowało 22 maja (fot. Designer Outlet Kraków)

Oferta obiektów handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija, zwłaszcza w mniejszych miastach. W tym roku do użytku oddanych zostało 36 nieruchomości handlowych, z czego 33 stanowiły parki handlowe – wynika z danych CBRE. Już prawie jedna trzecia całej powierzchni handlowej w Polsce zlokalizowana jest już w miejscowościach liczących mniej niż 100 tys. mieszkańców.

– Inwestorzy koncentrują się przede wszystkim na małych miastach, w których rynek nie jest jeszcze nasycony. Dominują parki handlowe, czyli wygodne dla klientów obiekty, składaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 14:14
StoryEditor
Szach-Mat! Maspex pokazuje jak robiąc przejęcia skutecznie budować pozycję regionalnego lidera rynku FMCG
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex (mat. prasowe Maspex)

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex – właściciela marek alkoholowych, takich jak Żubrówka, Soplica czy Becherovka – uzyskała niezbędne zgody organów ochrony konkurencji na nabycie większościowego pakietu akcji Purcari Wineries. Transakcja została przeprowadzona w ramach oferty publicznej w lipcu 2025 r., a jej finalizacja czyni Grupę Maspex większościowym akcjonariuszem jednego z największych producentów win i brandy w Europie Środkowo-Wschodniej.

To kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji Grupy Maspex na rynku alkoholi w regionie CEE.

- Przejęcie kontrolnego pakietu akcji Purcari Wineries Group to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. listopad 2025 03:35