20.09.2022 / 14:35
StoryEditor

Topaz zawstydził Biedronkę i testowo otworzył sklepy w niedziele. Zobacz, jak zorganizował wypożyczalnię książek [TYLKO U NAS/GALERIA]

Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz uruchomił klub czytelnika. W niektórych sklepach sieci pojawiły się czytelnie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Topaz stworzył klub czytelnika i uruchomił dzięki temu pojedyncze sklepy w niedzielę "niehandlową" - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że operator na razie nie przymierza się do korzystania z tego rozwiązania w całej sieci. Topaz chce jednak być operacyjnie gotowy do wdrożenia klubu na szerszą skalę w sytuacji, gdyby na taki ruch zdecydowali się jego konkurenci.

O tym, że Topaz wstawił regały z książkami do niektórych sklepów, pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi już trzy tygodnie temu. Wskazywa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 08:56
StoryEditor
Szymon Filipczak przechodzi z CCC do Empiku. Za co będzie odpowiadał?
Salon Empiku (fot. Shutterstock)
Były szef strategii i rozwoju Grupy CCC przeszedł do Empiku. Został dyrektorem zarządzającym, który zajmie się strategią korporacyjną i rozwojem.

Filipczak przez ostanie 5,5 roku pracował dla CCC jako Head of Strategy and Development. W firmie w ostatnim czasie zaszło sporo zmian, a jedną z osób, która pożegnała się ze sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 12:23
StoryEditor
Co czeka handel hurtowy w 2024 r.? Jakie hurtownie mogą liczyć na poprawę? Handel detaliczny wywiera mocną presję na marże hurtowników
W IV kw. 2023 r. przychody hurtowni skurczyły się o 9,2 proc. r/r. W 2024 spodziewane ożywienie gospodarcze i zwiększenie popytu na towary ze strony przemysłu, budownictwa i detalu powinno sprzyjać wzrostowi obrotów hurtowni. Dynamika przychodów, w warunkach obniżającej się inflacji, pozostanie na niskim poziomie, natomiast marża będzie pod silną presją wzrostu wynagrodzeń pracowników.

Jak wskazują analitycy PKO Bank Polski w 2023, wraz z silnym osłabieniem gospodarczym i zmniejszeniem popytu na towary ze strony przemysłu, budownictwa i handlu detalicznego, pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 15:45