09.03.2021 / 17:52
StoryEditor

Wiemy, ile wyniosły wpływy z opłaty cukrowej za styczeń 2021 r. [TYLKO U NAS]

Opłata cukrowa weszła w życie 1 stycznia 2021 r. (fot. Pexels)
Nieco ponad 75,96 mln zł wyniosły wpływy z tak zwanej opłaty cukrowej za pierwszy miesiąc jej obowiązywania, czyli styczeń obecnego roku - wynika z danych udostepnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez Ministerstwo Finansów. Publikujemy je jako pierwsi.

To wstępne dane za styczeń według stanu na 4 marca. Mogą jeszcze ulec zmianie, jeśli jakieś firmy wciąż nie wywiązały się z ustawowego obowiązku i nie zapłaciły daniny. Przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 17:13
StoryEditor
Niemiecka sieć chce zrobić z Polski swój drugi wielki rynek. Pierwszy lokal uruchomili w toalecie

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gastronomicznych Berlina – Burgermeister – oficjalnie wchodzi na polski rynek. Jak poinformował Robert Fügert, CEO Burgermeister, w rozmowie z "Business Insider Polska", debiut nastąpi 27 października poprzez platformę Pyszne.pl, a dzień później – 28 października – otworzy się pierwszy lokal w Szczecinie.

Burgermeister, czyli burmistrz i mistrz burgerów w jednym

Robert Fügert, CEO Burgermeister wskazuje, że Szczecin jest bardzo blisko Berlina, gdzie narodziła się sieć niemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce: Chcemy być najlepszą platformą dla polskich sprzedawców
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce (fot. LinkedIn)

- Sztuczna inteligencja jest interesującym czynnikiem w e-commerce, dlatego będziemy ją nadal badać i rozwijać. Widzimy ogromny potencjał, szczególnie w różnych obszarach związanych z automatyzacją - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce.

Jakie były wyniki uruchomienia Kaufland Marketplace? Czy były znacząco wyższe niż początkowe założenia? Co przyczyniło się do tego sukcesu i jak firma planuje wykorzystać go w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 20:27