01.02.2017 / 00:01
StoryEditor

Żabka zmienia nie tylko logo, pracuje także nad zmianą wizerunku

Sklep sieci Żabka Polska (materiały własne)
Sieć Żabka już od dłuższego czasu pracuje nad zmianą wizerunku sklepu z papierosami i alkoholem, na poważny market typu convenience z atrakcyjną ofertą produktową, cenową i usługową. Aktualne hasło reklamowe „Żabka - mały wielki sklep” ma to wszystko podkreślać i pokazać że na małej powierzchni można zaproponować naprawdę dużo. Kolejnym etapu przepoczwarzania się Żabki jest rebranding i remodeling sieci sklepów.

Właściciel sieci Żabka jest obecnie w procesie sprzedaży aktywów. Kto zostanie nowym właścielem liczącej ponad 4500 sklepów sieci convenience (Żabka i Freshmarket) dowiemy się p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
06.12.2025 / 09:24
StoryEditor
Węgry zakazują mięsa komórkowego. “Zagrożenie podstawowych wartości”
Mięso komórkowe (fot. Envato Elements)

Węgierski Parlament zatwierdził ustawę zakazującą komercyjnej produkcji i sprzedaży mięsa hodowanego komórkowo. Zwolennicy twierdzą, że chodzi o ochronę zdrowia.

Zakaz, który przeszedł 140 głosami za, dziesięcioma przeciw i 18 wstrzymującymi się, wprowadza wyjątki jedynie dla mięsa hodowanego wykorzystywanego do celów medycznych lub wete...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 19:29
StoryEditor
Najem zwrotny jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w polskim handlu. Co mówią najnowsze dane?
Najem zwrotny jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w polskim handlu (fot. Shutterstock)

Rosnąca znajomość modelu najmu zwrotnego w sektorze handlowym staje się wyraźnym sygnałem zmian na rynku nieruchomości komercyjnych. Firmy coraz częściej analizują jego zastosowanie w kontekście zarządzania kapitałem i aktywami.

Według badania UCE Research i INWI, 39,7 proc. przedstawicieli branży handlowej deklaruje, że spotkało się z pojęciem najmu zwrotnego w swoim życiu zawodowym. Niewiele mniej, b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 08:09