02.09.2016 / 12:30
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele coraz bliżej. Prawie 520 tys. podpisów już w Sejmie

Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
518 220 - dokładnie tyle podpisów pod obywatelskim projektem ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele złożyli w piątek w Sejmie przedstawiciele Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej. Spotkali się także z marszałkiem Sejmu Markiem Kuchcińskim, który zadeklarował, że pierwsze czytanie projektu w izbie niższej odbędzie się już w październiku.

Przypomnijmy, portal wiadomoscihandlowe.pl informację o tym, że komitetowi udało się przekroczyć granicę 100 tys. podpisów (tyle jest wymaganych, aby projektem zajął się parlame...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka stworzyła "czerwonego" burgera wspólnie ze znanym producentem keczupu. O kogo chodzi?
Ketchup Burger od Żabki i Heinz Kraft (fot. Jonathan Kennedy)

Żabka i Heinz połączyły siły i stworzyły nowy produkt pod nazwą Ketchup Burger. Produkt dostępny jest od 30 lipca w całej Polsce, wyłącznie w sieci convenience.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, to propozycja dla prawdziwych fanów keczupu – z soczystą wołowiną, serem, karmelizowaną cebulą, chrupiącym bekonem i ogórkiem kiszonym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 14:45
StoryEditor
Poczta Polska chce być love brandem. Wypuszcza gadżety dla swoich wiernych fanów
Do sklepu internetowego Poczty Polskiej ”wjechały” firmowe gadżety (fot. Fotokon/Shutterstock; Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadziła do oferty swojego sklepu internetowego gadżety firmowe. Czy spotkają się one z równie ciepłym przyjęciem, jak analogiczne produkty dla fanów Biedronki, Lidla czy Żabki?

Fani Poczty Polskiej mogą już zamówić w e-sklepie firmy gadżety państwowego operatora. "Ekskluzywna Kolekcja Poczty Polskiej dla pasjonatów i kolekcjonerów" - tak nazwano nowy a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 23:23