02.09.2016 / 12:30
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele coraz bliżej. Prawie 520 tys. podpisów już w Sejmie

Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
518 220 - dokładnie tyle podpisów pod obywatelskim projektem ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele złożyli w piątek w Sejmie przedstawiciele Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej. Spotkali się także z marszałkiem Sejmu Markiem Kuchcińskim, który zadeklarował, że pierwsze czytanie projektu w izbie niższej odbędzie się już w październiku.

Przypomnijmy, portal wiadomoscihandlowe.pl informację o tym, że komitetowi udało się przekroczyć granicę 100 tys. podpisów (tyle jest wymaganych, aby projektem zajął się parlame...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 17:54
StoryEditor
Wózek sklepowy zasilany AI? Ekspert pokazuje, jak wykorzystać ja w shopper marketingu
Wózek AI Caper Carts Instacart (fot. Yt)

Inteligentne wózki sklepowe to doskonałe narzędzie do prezentowania konsumentom treści marketingowych. Pytanie jednak, czy sieci handlowe w Polsce są w stanie w nie zainwestować.

“Bardzo dużo mówi się o rozwiązaniach AI, które są przydatne w retail. Ale to głównie rozwiązania dla samych sklepów, a nie dla ich dostawców, czyli producentów FMCG. Z wózkiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 18:03
StoryEditor
Jak Polacy planowali świąteczne wydatki? Ilu było gotowych zadłużyć się, byle w Wielkanoc móc "jeść, pić i popuszczać pasa"? [BADANIE]
Przed świętami w sklepach jest sporo drożej niż przed rokiem (fot. UCE Group)

Jak wynika z badania "Wielkanocny portfel/wydatki Polaków" przeprowadzonego na zlecenie B2 Impact, 43 proc. respondentów stara się oszczędzać na święta, choć dopuszcza pewne ustępstwa. Co piąty trzyma się sztywnego budżetu, a 13 proc. otwarcie deklaruje, że nie zamierza się ograniczać – bo święta to dla nich czas wyjątkowy, kiedy można sobie pozwolić na więcej. Dla nich Wielkanoc to czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę – nawet jeśli oznacza to dodatkowe obciążenie finansowe.

Sposób planowania wydatków wielkanocnych różni się w zależności od płci, wieku i miejsca zamieszkania. Kobiety częściej niż mężczyźni planują ścisły budżet (22 proc. wobec 18 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:02