31.05.2021 / 15:41
StoryEditor

Delikatesy Centrum modernizują sklepy. Już 220 placówek przeszło gruntowny remodeling

Delikatesy Centrum z nową wizualizacją (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już ponad 220 z 1550 sklepów Delikatesy Centrum przeszło remodeling. Grupa Eurocash zapewnia, że liczba placówek z nowym wyglądem będzie stale się zwiększać, a sieć sklepów zajmuje istotne miejsce w strategii spółki.

Pierwsze sklepy Delikatesów Centrum w nowej odsłonie otwarto latem 2020 roku. W portalu wiadomoscihandlowe.pl informowaliśmy wtedy, że sieć testuje nowy wygląd sklepu w przyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2025 / 14:51
StoryEditor
Globalne napięcia handlowe i polityczne. Jak Grupa Pepco radzi sobie w trudnych czasach?
Stephan Borchert, prezes Pepco Group (fot. materiały prasowe)

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami, zakłócenia w transporcie morskim i niestabilność polityczna w Europie – to czynniki, które coraz częściej determinują strategie globalnych detalistów. Jak w tej skomplikowanej rzeczywistości porusza się Pepco Group, firma działająca w ponad 5 tys. lokalizacjach w Europie? Czy globalna niestabilność może stać się dla niej okazją czy zagrożeniem?

Wbrew pozorom, napięcia między USA a Chinami nie mają istotnego wpływu na działalność Pepco. Grupa nie prowadzi działalności w Stanach Zjednoczonych, a jej główne zakupy realizo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.06.2025 / 12:38
StoryEditor
Krakowski Kredens zapowiada otwarcie kolejnego sklepu. Gdzie będzie zlokalizowana druga placówka reaktywowanej sieci?
Właściciel marki Krakowski Kredens szykuje się do otwarcia kolejnego sklepu stacjonarnego (fot. materiały prasowe)

Krakowski Kredens podsumował pierwsze półrocze działalności pod nowymi skrzydłami. Jak sieć radzi sobie po tym, gdy prawa do marki przejęła spółka SC Premium, powiązana z jednym z franczyzobiorców sieci E.Leclerc i jakie ma plany na przyszłość?

Spółka SC Premium - nowy właściciel marki Krakowski Kredens i praw do znaku towarowego, stopniowo przywraca ją do życia. Zaczął w grudniu 2024 r. od uruchomienia sklepu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. czerwiec 2025 06:02