24.05.2023 / 15:15
StoryEditor

Organizacja broniąca konsumentów uderza w producentów żywności. Apeluje do klientów, by nie dali „zrobić z siebie jelenia”

Organizacja broniąca konsumentów uderza w producentów żywności. Apeluje do klientów, by nie dali „zrobić z siebie jelenia” (fot. Shutterstock)
Fundacja Forum Konsumentów nagłaśnia w mediach społecznościowych problemy ze stosowanym coraz częściej przez producentów żywności downsizingiem, czyli celowym zmniejszaniem wagi lub ilości oferowanego artykułu, za który konsument płaci tę samą cenę, co przed zmniejszeniem.

„Od niedawna producenci zmieniają rozmiar oferowanego produktu, bez zmiany opakowania, przez co konsument na pierwszy rzut oka nie jest w stanie zorientować się, że za t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 15:36
StoryEditor
Unilever z mocnym startem 2025 roku. Które segmenty napędzają wzrost?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Unilever rozpoczął rok 2025 z wyraźnym sygnałem stabilności i odporności na zmieniające się warunki rynkowe. Wyniki finansowe za pierwszy kwartał pokazują wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach. Które marki i kategorie stoją za tymi wynikami i co może czekać koncern w kolejnych miesiącach?

Unilever ogłosił, że osiągnął 3 proc. wzrost sprzedaży bazowej w pierwszym kwartale 2025 roku. Wzrost sprzedaży był wspierany przez innowacje oraz pozycjonowanie marek premium. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 13:41
StoryEditor
Protezy, siodło, flaming, miecze, piwko, a to tylko początek! Co Polacy gubią rozbijając się Uberem? Ranking najczęściej gubionych rzeczy
Żabka i UberEats dostarczą zakupy do polskich domów (Żabka Polska)

Od słuchawek i okularów, przez elektroniczną krtań, flaminga ogrodowego, po lodówkę - o tych – wielu innych - przedmiotach zapomnieli w ostatnich 12 miesiącach pasażerowie Ubera. Firma specjalizująca się w “przewozach” przeanalizowała, co i jak często pasażerowie zostawiają na pokładzie taksówki w raporcie “Zgubione i Znalezione 2025”.

Uber właśnie opublikował swój doroczny raport “Zgubione i Znalezione” (en. Uber Lost & Found Index), prezentujący najbardziej zaskakujące i najczęściej pozostawione przedmioty p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 14:22