14.03.2013 / 10:44
StoryEditor

Polska wódka smakowa przepadła w Brukseli

()
Nie możemy oznaczać wódek smakowych jako polskich, bo „polska wódka” jest tylko czysta – podaje „Puls Biznesu”.

Wszystko dlatego, że na etapie tworzenia unijnego rozporządzenia doszło do „pisarskiej omyłki” - w załączniku z 2008 roku zapomniano dopisać, że również polska wódka smakowa ma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 12:03
StoryEditor
Biedronka zwiększyła w pierwszym kwartale 2025 r. swoje udziały rynkowe. Ile zyskała największa sieć w Polsce?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka powiększyła w I kw. 2025 r. swoje udziały rynkowe o kolejne 30 pb, czyli o 0,3 p.proc. To jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru – skomentowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowy, Jeronimo Martins Group.

Udziały rynkowe sieci Biedronka wzrosły w I kw. bieżącego roku o 30 punktów bazowych. – Ten wzrost udziału w rynku, to naprawdę jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 19:23
StoryEditor
Donald Trump serwował frytki klientom McDonalds, a teraz zaserwował sieci fast foodów spadek przychodów

Okazuje się, że nawet McDonald‘s może tracić w niepewnych czasach Donalda Trumpa. Od lat znana była zasada, że dyskonty i sieci fast food rosną, tak w czasach kryzysu i okresach koniunktury. Okazuje się, że nawet bardzo odporne na cykle gospodarcze modele biznesowe, mają problem z poradzeniem sobie z nieprzewidywalnością nowego prezydenta USA, Donalda Trumpa. Sprzedaż międzynarodowego giganta spadła w I kw. 2025 r. Prezes sieci Chris Kempczinski wskazuje, co jest przyczyną problemów sieci?

Globalne przychody korporacji McDonald‘s spadły w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. o 1 proc. Największy wpływ na wyniki koncernu miała sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 15:03