01.03.2017 / 15:22
StoryEditor

Akcje degustacyjne w Biedronce. Dyskontowa sieć coraz bardziej przypomina supermarket

Klienci Biedronki mogą spróbować, jak smakuje wieprzowina gongbao (fot. materiały własne)
W tym tygodniu w wybranych sklepach sieci Biedronka w Polsce przeprowadzana jest akcja degustacyjna promująca produkty z gamy Asia Style. Portugalska sieć w ten sposób jeszcze bardziej oddala się od modelu dyskontowego, a przybliża do formatu supermarketowego, w przypadku którego tego typu akcje są normą.

Klienci dyskontowej sieci, którzy odwiedzą jedną z Biedronek biorących udział w akcji, spróbować będą mogli przygotowywanej na miejscu wieprzowiny gongbao. To jeden z kilku prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 12:23
StoryEditor
Transakcje Blikiem za prawie miliard złotych. Operator pokazał wyniki po pierwszym kwartale
Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, i Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025 roku użytkownicy Blika zrealizowali łącznie 665 mln transakcji, co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku rocznym. Wartość operacji sięgnęła niemal miliarda złotych.

Najwięcej, bo aż 325,5 mln razy, płacono Blikiem za zakupy online (wzrost 23 proc.). Ich wartość wyniosła 49,5 mld zł, rosnąc o 31 proc. względem analogicznego okresu w zeszłym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:48
StoryEditor
Szefowie Biedronki i Eurocash w serdecznym uścisku. Zaskoczenie na gali z okazji 30-lecia dystrybutora, franczyzobiorcy zdziwieni
Zawodowo konkurują ze sobą, ale prywatnie przyjaźnią się. Luis Amaral to pomysłodawca sieci Biedronka, która należy do Jeronimo Martins. Portugalskiej firmie szefuje Pedro Soares dos Santos (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Luis Amaral, większościowy udziałowiec Grupy Eurocash i uznany inwestor, podczas gali 30-lecia największego dystrybutora hurtowego w Polsce postanowił podziękować Pedro Soaresowi dos Santosowi, szefowi Grupy Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka. Za co dziękował? Co łączy obu menedżerów? Jaki prezent dostał szef portugalskiej grupy? I co na to franczyzobiorcy?

Grupa Eurocash - podobnie zresztą jak Biedronka - kończy w tym roku 30 lat. Z okazji jubileuszu dystrybutor zorganizował 1 kwietnia br. w Poznaniu uroczystą, wieczorną galę, na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 12:04