08.07.2020 / 15:04
StoryEditor

Carrefour rozwija koncept dyskontów Supeco. Rusza kolejny sklep w Polsce

(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
Carrefour Polska rozwija koncept Supeco. 9 lipca sieć otworzy w Jaworznie w województwie śląskim czwarty w kraju sklep w tym formacie. Supeco to połączenie dyskontu i hurtowni, dedykowane zarówno klientom indywidualnym, jak również biznesowym.

Supeco jest międzynarodową marką sklepów o charakterze hurtowo-dyskontowym należącą do Grupy Carrefour. Sklepy pod szyldem Supeco skierowane są do konsumentów indywidualnych, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:28
StoryEditor
Cel Grupy CCC na 2025 rok: 12 mld zł przychodu i rentowność EBITDA na poziomie 20 proc.

Grupa CCC podsumowała wyniki czwartego kwartału i całoroczny zysk netto, który okazał się rekordowy - ponad 1 mld zł. Podała też cele finansowe na ten rok.

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:07
StoryEditor
Topaz został franczyzobiorcą innej sieci handlowej! Nietypowy alians polskich firm
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)

Prowadząca sieć sklepów spożywczych firma Topaz została... franczyzobiorcą PSB Mrówki. Owocem tej niecodziennej współpracy jest sklep w Siemiatyczach (woj. podlaskie), uruchomiony pod koniec kwietnia.

To dopiero pierwsza Mrówka prowadzona przez Topaz. Zapytaliśmy spożywczą sieć wywodzącą się z Sokołowa Podlaskiego, czy to jednorazowe partnerstwo, czy może początek głębszej w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 21:03