19.09.2013 / 13:43
StoryEditor

Ciastka i wafle familijne - nowości we wrześniu

Mimo kryzysu, klienci nie tylko nie zmniejszyli konsumpcji słodyczy, ale w niektórych przypadkach, np. ciastek, wyraźnie ją zwiększyli. Producenci wafli familijnych mają trudniej, bo na półkach coraz bardziej rozpychają się produkty marek własnych. Jedni i drudzy liczą na poprawę wyników dzięki nowościom oraz innowacjom.

Rynek ciastek składa się z kilku segmentów – m.in. biszkoptów, markiz, ciastek suchych, francuskich, herbatników, tzw. jaffa cakes, pierników oraz ciastek funkcjonalnych, które ...

11.09.2025 / 09:39
StoryEditor
Ukraińska kawiarnia z Kijowa otworzyła pierwszy punkt w Polsce
Kawiarnia Dot w Warszawie (źródło: Elektrownia Powiśle)

Dot Coffee & Matcha Bar to nowy koncept z Kijowa, który zadebiutował w Polsce. Niewielka kawiarniana sieć uruchomiła swój pierwszy punkt w naszym kraju w Warszawie.

Kawiarnia Dot Coffee & Matcha Bar działa w stołecznej Elektrowni Powiśle (ul. Leszczyńska 1A). Nie jest to pierwszy koncept z Ukrainy, który zagościł w tym obiekcie handlo...

09.09.2025 / 08:15
StoryEditor
Na rynku detalicznym walczą wszyscy ze wszystkimi. Jysk ma sposób na dyskonty przemysłowe i pozostałych konkurentów
Marta Jabłonowska, head of retail w sieci Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

- Klienci faktycznie coraz częściej korzystają z internetu jako miejsca zakupów. Ale jednocześnie, i to kluczowe, traktują go też jako narzędzie porównawcze. Przychodzą do sklepu, oglądają produkt, zasięgają porady, a potem szukają, gdzie ten sam produkt można kupić taniej, najczęściej właśnie w sieci - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marta Jabłonowska, head of retail w Jysk Polska.

Jak Jysk radzi sobie w warunkach rosnącej konkurencji na rynku? Dzisiaj konkurentem Jysk są nie tylko hipermarkety czy sieci takie jak Ikea, Komfort lub Agata Meble, ale p...

16. wrzesień 2025 02:20