19.09.2013 / 14:03
StoryEditor

Karmelki celują w młodych

Ogromne rozdrobnienie rynku i szybko zmieniające się gusta konsumentów to główne bolączki producentów cukierków nieczekoladowych. Kolejnym wyzwaniem jest poszerzenie grupy docelowej o młodych odbiorców. W tym mogą pomóc serwisy społecznościowe, takie jak Facebook.

Miniony rok nie należał do udanych dla cukierków i lizaków, których sprzedaż skurczyła się o około 0,7 proc. Konkurencją dla takich produktów są żelki, które radzą sobie znaczni...

31.07.2025 / 09:41
StoryEditor
Grupa Maspex przejmuje i dodaje kolejne kilkaset milionów złotych do swojej sprzedaży. Firma buduje nowy biznes w regionie
Linia produkcyjna w zakładach Purcari Wineries

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex, zakończyła 30 lipca procedurę dobrowolnej publicznej oferty przejęcia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Bukareszcie, której celem było nabycie akcji Purcari Wineries. Koncern stanie się posiadaczem ponad 72 proc. walorów spółki.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez pośrednika oferty publicznej, BRD – Groupe Societe Generale, po zamknięciu oferty publicznej objętych transakcją będzie ponad 71 proc. ...

31.07.2025 / 18:05
StoryEditor
Fit Cake wyruszył za ocean. Sieć rozwija się na nowym rynku
Lokal Fit Cake w Toronto (fot. Fit Cake)

Sieć cukierni Fit Cake wystartowała z lokalem w kanadyjskim Toronto. Twierdzi, że tamtejszy rynek bardzo potrzebuje takich produktów.

– Bardzo dużo ludzi przyszło i generalnie ciężko było wszystkich obsłużyć, bo kolejka była od witryny do wyjścia. Były takie momenty przed otwarciem i później, że ludzie nie mie...

01. sierpień 2025 10:09