17.01.2018 / 10:36
StoryEditor

Obroty Gemini Park Bielsko-Biała wzrosły o 20 procent

Ponad 20-procentowy wzrost obrotów i 8-procentowy wzrost odwiedzalności w stosunku do ubiegłego roku, a także 22 nowe marki i 10 przedłużonych umów –  tak Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje 2017 rok. Funkcjonujący przy Centrum Park W DECHE odwiedziło 150 proc. więcej klientów niż w roku 2016.

– W minionym roku obiekt odwiedziło o 8 proc. więcej klientów niż w 2016, podczas gdy wskaźniki footfall dla całego województwa śląskiego wskazywały na tendencje spadkowe.W 2017...

30.04.2025 / 11:06
StoryEditor
Co kupić na grilla i w którym sklepie? Oto najczęstsze wybory zakupowe Polaków
Jędrzej KarszniaJędrzej Karsznia
Tradycyjne produkty mięsne są najczęściej serwowane na grillu i ognisku, ale rośnie również popularność warzyw (fot. Shutterstock)

Polacy są fanami grillowania, co widać zwłaszcza podczas długich wiosenno-letnich weekendów. Co kupują, organizując spotkanie przy grillu lub ognisku i gdzie się w te produkty zaopatrują?

Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie Eating Habits 2024, opublikowanym przez YouGov, Polacy pozostają entuzjastami grillowania. W sezonie letnim blisko 36 proc. mieszkańców na...

24.04.2025 / 11:58
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, GK Specjał: wojna cenowa dyskontów może mieć negatywny wpływ na polski rynek
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas tegorocznego kongresu Retail Trends 2025, Remigiusz Czernecki, wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał, udzielił wywiadu portalowi "wiadomoscihandlowe.pl". W trakcie rozmowy, przedstawiciel podkarpackiej firmy podzielił się spostrzeżeniami dotyczącymi wojny cenowej, jaką na rodzimym rynku prowadzą ze sobą dyskonty.

Wojna cenowo-promocyjna, którą od dłuższego czasu prowadzą ze sobą dyskonty działające na polskim rynku, nie wpływa dobrze na detalistów, prowadzących mniejsze placówki handlowe...

01. maj 2025 16:31