20.02.2024 / 10:50
StoryEditor

Robert Rękas, PSH Lewiatan: Rosnąca presja cenowa wpływa na marże detaliczne, a czekają nas inwestycje związane z systemem kaucyjnym

Robert Rękas, PSH Lewiatan (mat. prasowe)
Polska Sieć Handlowa Lewiatan wypracowała w 2023 roku łączny obrót detaliczny w wysokości 16,6 mld zł. To wzrost o 9 proc. W minionym roku pod szyldem Lewiatan uruchomiono 189 nowych sklepów, ale jednocześnie 156 zakończyło działalność. Wśród kluczowych wyzwań na 2024 r. detalista wymienia kontynuowanie transformacji cyfrowej, rozbudowę marki własnej i walkę o rentowność.

PSH Lewiatan zakończyła 2023 r. z liczbą 3229 placówek. W całym roku sieć powiększyła się o 33 sklepy netto, dzięki czemu łączna powierzchnia sprzedaży zwiększyła się o 11 tys. ...

28.11.2024 / 13:44
StoryEditor
Carrefour Polska rozpoczyna współpracę z Uber Eats. Szybkie dostawy przed świętami
Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock)

W 17 miastach wystartują dostawy ze sklepów Carrefour przez platformę Uber Eats. Sieć jeszcze mocniej chce zaangażować się w sprzedaż internetową.

Na pierwszym etapie projektu obejmującym wspomniane 17 miast, klienci będą mogli skorzystać z oferty ponad 15 tys. produktów dostępnych do zamówienia z 40 sklepów. To produkty s...

03.12.2024 / 14:59
StoryEditor
Wojciech Dziekanowski, sieć Mirabelka: planujemy poszerzyć działania o kolejne regiony kraju
Wojciech Dziekanowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka

Sieć sklepów partnerskich Mirabelka prowadzi swoją działalność na terenie czterech województw, w tym głównie na Mazowszu i Lubelszczyźnie. W niedalekiej przyszłości sytuacja ma jednak ulec zmianie. Firma planuje w 2025 roku kilkadziesiąt nowych otwarć. Punkty handlowe działające pod szyldem marki mają pojawić się m.in. na Podkarpaciu oraz Warmii i Mazurach.

Sieć Mirabelka rozpoczęła swoją działalność na rynku wiosną 2013 roku. Pierwsze sklepy należące do firmy pojawiły się wówczas na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny. Z czasem marka...

08. grudzień 2024 16:09