06.08.2020 / 13:45
StoryEditor

Aplikacja mobilna sieci Żabka ma już 3 mln użytkowników

Aplikacja mobilna Żappka sieci Żabka Polska (Żabka Polska)
W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników. Zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci. Dzięki aplikacji klienci zbierają żappsy – punkty, które mogą wymieniać na nagrody.

Od końca maja 2019 r. aplikacja żappka jest szeroko dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 12:13
StoryEditor
Selgros ma ból głowy. Spółka opublikowałą wyniki za zeszły rok, sieć cash&carry generuje milionową stratę. Chce postawić na kanał HoReCa
Selgros (fot. Fot. Wikimedia Commons/travelarz, Na Lic. Cc By-sa 3.0)

Transgourmet Polska, właściciel sieci Selgros, zanotował w zeszłym roku stratę netto w wysokości 36,5 mln zł. Tłumaczy to wzrostem kosztów działalności oraz rozwojem dyskontów.

Przychodu spółki spadły z 4,2 mld w 2023 roku do nieco ponad 4 mld w roku ubiegłym. Co prawda zysk brutto ze sprzedaży zwiększył się z 879 do 931 mln zł, ale na wynik w znacznym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 08:33
StoryEditor
Maspex na giełdzie? Krzysztof Pawiński zdradza, kiedy to nastąpi
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex (fot. materiały prasowe)

Maspex to jedna z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, a jej potencjalny debiut na giełdzie od lat budzi emocje. W kontekście startu programu GPW IPO Academy temat powrócił za sprawą komentarzy internautów. Co na to sam prezes Maspexu, Krzysztof Pawiński?

Wraz ze zbliżającym się w październiku uruchomieniem programu GPW IPO Academy, skierowanego do firm planujących debiut na warszawskim parkiecie, w serwisie x.com pojawiła się dy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 08:10