10.04.2019 / 14:47
StoryEditor

Carrefour na Targówku z największym w Polsce automatem SwipBox [ZDJĘCIA]

Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Carrefour z największym w Polsce automatem SwipBox - 1
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Carrefour z największym w Polsce automatem SwipBox - 2
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Carrefour z największym w Polsce automatem SwipBox - 3
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie (materiały własne)
Największy w Polsce automat SwipBox jest zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek, w Warszawie. Maszyna składa się z prawie 100 skrytek na przesyłki kurierskie. Działa na zasadzie otwartej sieci, co oznacza, że korzystać może z niego wiele firm kurierskich. Jak informowały już wiadomoscihandlowe.pl, kilka tygodni temu ruszył pierwszy automat SwipBox w sklepie francuskiej sieci.

Jak podkreślają przedstawiciele Carrefour Polska, tak duży automat to ogromna wygoda dla klientów sieci, którzy przy okazji dokonywania zakupów mogą podejmować przesyłki dostarc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 15:15
StoryEditor

Konferencja Plant-Powered Perspectives: o możliwych kierunkach, barierach systemowych i potrzebie innowacji w branży roślinnej

To był ważny rok dla roślinnej branży spożywczej. W marcu odbył się pierwszy Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy, który był istotnym krokiem ku wyrównaniu szans roślinnych producentów na rynku. Na jego kształt ogromny wpływ mają również sieci handlowe, a te znacząco zwiększyły ofertę roślinnych zamienników. Z badań Mintel wynika, że Europa zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o produkcję innowacyjnych zamienników mięsa. To jednak nie oznacza, że sektor roślinny może spocząć na laurach.

O systemowych barierach stojących przed producentami żywności, żywieniu masowym, kierunkach, w których może rozwijać się segment roślinny będziemy rozmawiać na Konfer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 17:41
StoryEditor

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
12 września z półek Biedronki zaczęły znikać produkty proteinowe pod marką Go Active. Choć sieć handlowa nie podała do wiadomości publicznej powodu wycofania produktów, to temat zainteresował youtuberów, m.in. z kanału Fit Recenzje. Udało im się uzyskać stanowisko Biedronki w sprawie wycofania popularnych puddingów.

Dlaczego z Biedronki zniknęły puddingi i kaszki proteinowe Go Active? To pytanie zadali sobie internetowi aktywiści, dzięki którym informacja szybko rozprzestrzeniła się w sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 20:14