16.08.2016 / 13:58
StoryEditor

Kaufland inwestuje w elektroniczne cenówki

Sklep sieci Kaufland w Warszawie (materiały własne)
Grupa Kaufland podpisała z firmą Displaydata na dostawę etykiet elektronicznych, tzw. cenówek – (Electronic Shelf Edge Labels).

Elektroniczne etykiety, które dostarczy Displaydata zostaną zainstalowane na regałach sklepów  sieci Kaufland w całej Europie, a tym samym pojawią się także w polskich placówka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 12:35
StoryEditor
Nowe dane o sprzedaży detalicznej rozczarowały. Jak wypadli sprzedawcy żywności?
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2024 r. była wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej o 4,4 proc. - wynika z danych GUS (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny (GUS) podał najnowsze dane dotyczące sprzedaży detalicznej. Wynika z nich, że sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2024 r. była wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej o 4,4 proc. Z kolei w porównaniu z majem br.– była ona wyższa o 0,3 proc, a po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym o 1,5 proc.

W czerwcu 2024 r. znaczny wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. odnotowały podmioty, które pod względem rodzaju prowad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 18:38
StoryEditor
Rynek gastronomiczny wybuchł. Motorem rozwoju są foodtrucki, czyli mobilne bary na kółkach [NOWE DANE]
Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Liczba placówek i podmiotów działających na szeroko pojętym rynku gastronomicznym wzrosła z niemal 70,4 tys. w 2011 r. do ponad 97,7 tys. na koniec I połowy 2024 r. To oznacza, że w ciągu 13 lat przybyło w naszym kraju grubo ponad 27 tys. firm. Czy pandemia rzeczywiście wywołała kryzys w branży? Co napędza rozwój gastronomii w Polsce?

W ciągu ostatnich 13 lat najwięcej przybyło firm w kategorii „restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne” z 40 960 do 62 134 na koniec I półrocza 2024 r. Jak wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:29