26.07.2018 / 12:16
StoryEditor

Polski bot sprzedażowy znalazł inwestora

(fot. Hanonimas/Wikimedia Commons, CC BY-SA 3.0; zdjęcie ilustracyjne)
Firma Kogifi nabyła pakiet inwestorski w start-upie rozwijającym projekt o nazwie IamBot - bota sprzedażowego, czyli automatycznego sprzedawcy wyposażonego w sztuczną inteligencję, który w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów.

Klienci sklepów wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez komunikatory Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 19:17
StoryEditor

Eurocash zatrudnia ludzi z sieci Carrefour i Netto. Co o tych zmianach sądzą analitycy? Czy nowi ludzie oznaczają przyspieszenie rozwoju?

Analitycy Noble Securities ocenili wyniki Grupy Eurocash za II kw. 2023 r. neutralnie. Ich zdaniem raportowane dane były zbliżone do rynkowych oczekiwań. Przy nieco (4 proc.) niższych od konsensusu przychodach EBITDA była o 2 proc. wyższa od oczekiwań rynku. Nie wszystko wygląda jednak dobrze, czy będą potrafili zmienić to nowi menadżerowie, których zatrudnia grupa?

Zdaniem ekspertów uwagę w przypadku spółki Eurocash zwracają malejące dynamiki przychodów w hurcie i detalu, w odniesieniu do inflacji, już trzeci kwartał z rzędu. Na plus n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 09:22
StoryEditor

Tesco kolejny raz podejmuje walkę z siecią Aldi i blokuje ceny 1 tys. produktów

Tesco podejmuje walkę cenową z siecią Aldi (fot. Tesco)
Sieć Tesco w Wielkiej Brytanii znów walczy z dyskontami Aldi na ceny. Operator jest mocno zdeterminowany do tego, aby nie stracić więcej udziałów w rynku, na którym coraz mocniej zaznaczają swoją obecność niemieckie sieci dyskontów.

Tesco będzie blokować ceny 1 tys. produktów do 2024 roku. Brytyjska sieć handlowa zadeklarowała poza brakiem podwyżek, również obniżenie cen setek produktów i dopasowanie ich do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 16:02