15.11.2022 / 14:57
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka: Nasz franczyzobiorca nie jest obciążony wzrostem cen energii w sklepie

Adam Manikowski, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Ceny energii będą wyzwaniem nie tylko do końca tego roku, ale przez co najmniej kilka kolejnych lat. Pandemia nauczyła nas, że kluczowa jest elastyczność w zarządzaniu, ale również poszukiwanie rozwiązań i w taki sposób działamy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Czy biznes convenience ma sens przy cenach energii, które tak gwałtownie rosną?

Wzrosty cen energii dotykają każdego. To po prostu dodatkowe, bardzo duże wyzwanie dla każde...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Chwile grozy w warszawskiej Żabce. 40-latek zaatakował tłuczkiem pracownika sklepu
Policja zatrzymała 40-latka, który zaatakował pracownika sklepu Żabka (fot. KRP Warszawa V)

40-letni mężczyzna zaatakował tłuczkiem do mięsa pracownika sklepu Żabka, zlokalizowanego w warszawskiej dzielnicy Bielany. Napad miał związek z wadliwym produktem zakupionym przez agresora. Napastnik szybko znalazł się w rękach policji. Grozi mu do 12 lat więzienia.

W Wielką Sobotę, 19 kwietnia, na warszawskich Bielanach doszło do bardzo niebezpiecznego zdarzenia. W sklepie sieci Żabka znajdującym się przy ulicy Romaszewskiego wywiązała się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 10:18
StoryEditor
Carrefour przerzuca się na piwo bezalkoholowe. Sieć chce zarobić na mocnym wzroście kategorii
Carrefour sukcesywnie rozszerza ofertę produktów bezalkoholowych (fot. Carrefour Polska)

Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. Obejmuje ona 10 produktów 0%, które są dostępne w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach sieci.

Od kwietnia klienci Carrefour mogą zakupić jeszcze większy wybór mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przepro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:10