24.02.2017 / 12:29
StoryEditor

Alma bliska upadłości, ale Jerzy Mazgaj szybko mnoży swój majątek

Na zdj. Jerzy Mazgaj, twórca Delikatesów Alma (fot. materiały prasowe)
Jerzy Mazgaj, twórca sieci Delikatesów Alma, uplasował się na 91. pozycji w rankingu 100 najbogatszych Polaków opracowanym przez magazyn "Forbes". Problemy spółki Alma Market nie wpłynęły znacząco na majątek biznesmena - na koniec roku 2016 r. Mazgaj mógł się pochwalić majątkiem o ok. 31 proc. większym, niż rok wcześniej.

Przypomnijmy, Mazgaj w trakcie 2016 r. zrezygnował ze stanowiska prezesa Alma Marketu, a parę miesięcy później z miejsca w radzie nadzorczej giełdowej spółki. Jednocześnie w pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:39
StoryEditor
Koreańczycy kupują polską szynkę. Polska branża mięsna wraca na azjatycki rynek po 10 latach

Po dekadzie przerwy polskie mięso znów trafia do Korei Południowej. Dziesięć zakładów ma już zgodę na eksport wieprzowiny, a pięć kolejnych na wysyłkę drobiu. Co sprawiło, że Koreańczycy znów chcą kupować produkty znad Wisły?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Stracona dekada polskiej branży mięsnej na koreańskim rynku
  • Czego chce Korea od polskiego mięsa?
  • Wyzwania eksportowe i konkurencja na rynk...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 13:08
StoryEditor
Biedronka znokautowała Lidla. To bolesne uderzenie, bo marki własne to kluczowy element strategii obu dyskonterów!
Lidl vs Biedronka

Pojedynek na marki własne rozstrzygnięty. Wiadomo już, które podstawowe produkty, takie jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów Polaków. Zwycięzca jest zdecydowany. Wynik 6:4.

Eksperci przeanalizowali, które marki własne podstawowych produktów takich jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów w a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:49