08.01.2020 / 14:56
StoryEditor

Barbara Woźniak, Fermy Woźniak: Notujemy rekordowe ceny sprzedaży jaj

Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak (fot. mat. pras.)
Producenci jaj zakończyli 2019 rok rekordem: wielkość wolumenów i ceny sprzedaży, ostatni kwartał był najlepszym w skali dekady. W ciągu ostatnich miesięcy nie brakowało jednak wyzwań, głównie tych, związanych z coraz silniejszą presją rynku i wysokimi oczekiwaniami konsumentów. O tym, czy fermy są w stanie dostosować się do panujących obecnie trendów rozmawiamy z Barbarą Woźniak, pełnomocnikiem zarządu Ferm Woźniak.

Jak rok 2019 wypadł na tle poprzedniego?

Był zdecydowanie lepszy. W ostatnim kwartale odnotowaliśmy rekordowe ceny sprzedaży. Co ważne, popyt w tym czasie nie był sztucznie napę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Pepco Group nie zdobędzie 2 mld zł. Pierwsza emisja na polskim rynku obligacji będzie warta o wiele mniej
Pepco Group planuje pierwszą emisję obligacji w Polsce o wartości setek mln zł (fot. Solarisys/Shutterstock)

Pepco Group ogłosiła plany przeprowadzenia swojej pierwszej emisji obligacji w Polsce. Inwestorzy kwalifikowani będą mogli nabyć papiery dłużne o łącznej wartości do 600 mln zł. Na co spółka przeznaczy środki z emisji i jak będzie wyglądała jej struktura?

Pepco Group N.V. poinformowała, że jej w pełni zależna spółka PEU (FIN) plc zamierza przeprowadzić pierwszą emisję obligacji w ramach programu emisji ustanowionego 2 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 08:34
StoryEditor
Polski hard dyskonter idzie po klientów Dino i Biedronki. W zasięgu sieci ponad milion klientów
Sklep sieci Vollmart w Świebodzinie (fot. Vollmart)

Sieć Vollmart uruchomiła dwunasty sklep w Polsce - tym razem w Przemyślu. W bliskim zasięgu ma już ponad milion mieszkańców.

“Coraz więcej Polaków (i nie tylko!) ma szansę na realną alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do korzeni handlu detalicznego, doświadczenie prawdziwej obsługi klient...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 02:36