08.01.2020 / 14:56
StoryEditor

Barbara Woźniak, Fermy Woźniak: Notujemy rekordowe ceny sprzedaży jaj

Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak (fot. mat. pras.)
Producenci jaj zakończyli 2019 rok rekordem: wielkość wolumenów i ceny sprzedaży, ostatni kwartał był najlepszym w skali dekady. W ciągu ostatnich miesięcy nie brakowało jednak wyzwań, głównie tych, związanych z coraz silniejszą presją rynku i wysokimi oczekiwaniami konsumentów. O tym, czy fermy są w stanie dostosować się do panujących obecnie trendów rozmawiamy z Barbarą Woźniak, pełnomocnikiem zarządu Ferm Woźniak.

Jak rok 2019 wypadł na tle poprzedniego?

Był zdecydowanie lepszy. W ostatnim kwartale odnotowaliśmy rekordowe ceny sprzedaży. Co ważne, popyt w tym czasie nie był sztucznie napę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 13:11
StoryEditor
Lagardere Travel Retail poprawiło sprzedaż dzięki ożywieniu turystyki i sytuacji w Polsce
Sklep Relay w nowym koncepcie (fot. Lagardere Travel Retail)
Lagardere Travel Retail zwiększyło przychody w 2023 roku m.in. dzięki większemu ruchowi turystycznemu i dobrym wynikom w Polsce i we Włoszech.

Przychody spółki Lagardère SA, która przez Lagardère Travel Retail prowadzi sieć sklepów na lotniskach i dworcach, wyniosły 8,08 mld euro, co oznacza wykazany wzrost o 16,6 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 08:55
StoryEditor
Na promocję do Biedronki, Lidla lub Żabki. Elektromarkety i sklepy budowlane ostrożniej kusiły klientów
Na zdj. działające po sąsiedzku sklepy sieci Lidl i Biedronka (fot. Anelovski/Shutterstock)

W pierwszym półroczu 2024 roku w sklepach było o 8,8 proc. więcej promocji niż rok wcześniej – wynika z badania ponad miliona ofert przeprowadzonego przez UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupę Blix. Największy wzrost promocji odnotowano w dyskontach i sieci convenience.

Na osiem monitorowanych formatów cztery znalazły się na plusie pod względem liczby organizowanych promocji, natomiast kolejne cztery na minusie. Największe wzrosty zaliczyły ex ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. lipiec 2024 20:10