29.03.2022 / 11:07
StoryEditor

Bartosz Urbaniak, BNP Paribas: Niedługo stek będzie jak kawior. Ceny mięsa wystrzelą w górę

Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę (fot. Łuaksz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Już dawno mówiłem, że stek będzie jak kawior. Zaczynamy się do tego zbliżać. Ceny mięsa po prostu wystrzelą w górę. Po pierwsze będzie mniej stad, a po drugie ziarna będzie na tyle mało, że status mięsa będzie się zbliżał do poziomu towaru luksusowego – prognozuje Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę.

Jak sytuacja za naszą wschodnią granicą w długoterminowej perspektywie przełoży się na sytuację w sektorze spożywczym?

Wielu rzeczy nie wiemy i jeszcze długo nie będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.06.2025 / 17:55
StoryEditor
Popularna na Tik-Toku sieć handlowa zamknie nawet 180 sklepów. Zirytowani klienci: Ciężko na to zapracowała!
Kampania promująca odzeż plus-size oferowaną w salonach Torrid

Torrid, popularna w USA sieć sklepów odzieżowych dla kobiet oferująca ubrania w rozmiarach plus-size zlikwiduje w 2025 r. do 180 sklepów w związku ze słabymi wynikami sprzedaży. Klienci sygnalizują na Tik Toku i w mediach społecznościowych, że brak zainteresowania kupujących produktami firmy wynika głównie z fatalnej strategii marki.

Oznacza to, że operator zamknie nawet 30 proc. placówek stacjonarnych. Planowane zamknięcia sklepów są - jak zapewnia spółka Torrid - częścią strategii mocniejszego przejścia ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 19:06
StoryEditor
Konkurent Lidla i Aldiego wzmacnia się! Michael Linander: Chcemy być sklepem pierwszego wyboru
Michael Linander, CEO Netto Deutschland, Salling Group

Szwedzki menedżer Michael Linander obejmie od 18 sierpnia 2025 roku stanowisko dyrektora generalnego (CEO) Netto Niemcy. 48-letni Linander wniesie do firmy swoje wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym, aby przyspieszyć ekspansję dyskontera należącego do duńskiej Salling Group.

Nominacja Michaela Linandera jest częścią nowej strategii duńskiego koncernu o nazwie "Aspire ‘28", która obowiązuje od 2024 r. i przewiduje wzmocnienie biznesu w Niemczech i Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:49