05.12.2023 / 13:27
StoryEditor

Bogdan Łukasik, Modern Expo: Na rynku są sieci, z którymi jeszcze nie współpracowaliśmy

Bogdan Łukasik, Modern Expo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
– Jako Modern Expo, koncern ukraińsko-polski, cały czas bacznie obserwujemy kolejne etapy wojny wywołanej przez reżim Putina tuż za naszą granicą. Dziś nikt nie wie, co wydarzy się w najbliższym czasie. Mamy jednak głęboką wiarę w sukces naszych przyjaciół i zakończenie tego barbarzyńskiego konfliktu – mówi Bogdan Łukasik, prezes firmy.

Współzałożyciel i prezes firmy zajmującej się tworzeniem wyposażenia sklepowego podkreśla, że nowa rzeczywistość polityczna w Polsce może przynieść zmiany, choć na razie nie wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 10:51
StoryEditor
Symboliczny start systemu kaucyjnego. Coca-Cola w butelce kaucyjnej już w Biedronce
Biedronka sprzedaje już Coca-Colę w butelkach objętych systemem kaucyjnym (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Choć system kaucyjny w Polsce teoretycznie wystartował w październiku, to w sklepach klienci wciąż trafiają najczęściej na stare, niekaucyjne opakowania. Sukcesywnie się to jednak zmienia. Do Biedronki właśnie wjechała Coca-Cola z charakterystycznym znaczkiem kaucji.

Gdy do największej sieci handlowej w Polsce trafia najbardziej znana marka napojowa na świecie, już z nadrukiem kaucyjnym (0,50 zł) na etykiecie, można to uznać za symboliczny s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka pod presją! Związkowcy dokręcają przed świętami śrubę handlowemu gigantowi
Bedronka (fot. Shutterstock)

W grudniu br. po raz pierwszy dzień wigilii Bożego Narodzenia będzie wolnym dniem od pracy w handlu spożywczym. Po wygranej walce o wolną Wigilię związkowcy z Biedronki nie składają broni. „Solidarność” protestuje przeciwko wydłużonym godzinom pracy sklepów 22 i 23 grudnia i zapowiada skargę do Państwowej Inspekcji Pracy. Pracownicy alarmują, że wyjdą z pracy grubo po północy, a grafiki zostały zmienione w ostatniej chwili.

Sklepy do 1 w nocy i od 5 rano. Związkowcy mówią: to uderza w pracowników

Decyzja o wydłużeniu godzin pracy sklepów Biedronka w dniach 22 i 23 grudnia wywołała sprzeciw zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 10:00