23.12.2021 / 11:47
StoryEditor

Carrefour wprowadza nowe rozwiązania do sklepów convenience. Koncept franczyzowy ewoluuje [WYWIAD]

Krzysztof Łagowski, szef sklepów convenience w Carrefour Polska (wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour testuje w sklepach convenience nowy koncept kawowy i grilla z kurczakiem, a także usprawnia zarządzanie półką dzięki narzędziu o nazwie Smart Eye. Co jeszcze zmienia się w placówkach franczyzowych sieci? Portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał na ten temat z Krzysztofem Łagowskim, dyrektorem ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Jak zmieniają się sklepy convenience Carrefoura w Polsce? Czym wyróżni się najnowszy koncept sklepu w tym formacie?

Adaptujemy koncept sprawdzony we Francji, Włoszech, His...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2024 01:30