07.09.2017 / 13:28
StoryEditor

CEO firmy Mars na forum ONZ: Przemysł musi naprawić „zepsuty silnik” globalnego biznesu

Grant F. Reid, CEO, Mars Inc. (mat. prasowe Mars)
– Aby stawić czoła palącym zagrożeniom klimatycznym i społecznym, należy naprawić łańcuch dostaw – „zepsuty silnik” globalnego biznesu, a do tego konieczna jest międzybranżowa współpraca o charakterze transformacyjnym – przekonywał CEO Marsa Grant F. Reid, zwracając się do Zgromadzenia Ogólnego ONZ oraz uczestników Tygodnia Klimatycznego.

CEO firmy Mars Incorporated, Grant F. Reid przekonywał, że biznes potrzebuje „zmiany o charakterze transformacyjnym”, aby stawić czoła najpilniejszym zagrożeniom, przed którymi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 14:47
StoryEditor
Jak Polacy kupują pieczywo? Dominują dwa produkty
Regał z pieczywem w sieci Biedronka (fot. JMP)

Według danych YouGov, na które powołuje się “Rzeczpospolita” praktycznie wszystkie gospodarstwa domowe w Polsce w zeszłym roku kupiły pieczywo. Ile na nie wydały?

Aż 99,9 proc. polskich gospodarstw domowych przynajmniej raz kupiło pieczywo w 2024 roku, co przełożyło się na 1,2 mln ton sprzedanych produktów. 

Absolutnie najpopu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 13:42
StoryEditor
Biedronka w świecie streetware: pop-art i szczypta autoironii w ramach marketingu z okazji 30-lecia obecności na rynku
Biedronka w świecie streetware (mat. prasowe)

Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na oryginalny ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.

Biedronka stawia na humor, dystans i wyobraźnię

Tym razem do współpracy zaproszono jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek streetwearowych w Polsce – Diamante, która od lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 06:06