26.09.2018 / 09:39
StoryEditor

Chiny ponownie otwarte na polski drób

(fot. pixabay.com)
We wtorek 25 września Paweł Niemczuk, Główny Lekarz Weterynarii, poinformował o ponownym otwarciu Chin dla pięciu polskich zakładów drobiarskich oraz jednej chłodni składowej, posiadających uprawnienia do eksportu na tamtejszy rynek. To jeden z najbardziej znaczących sukcesów polskiej branży drobiarskiej na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy.

Doprowadzenie do ponownego otwarcia chińskiego rynku dla polskiego drobiu było efektem długotrwałych zabiegów podjętych przez przedstawicieli polskiej administracji rządowej, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2024 / 09:30
StoryEditor
Żabka ma umowę z mPay. Operator płatności wdroży jedną ze swoich usług w aplikacji Żappka
Żabka Drive w Zduńskiej Woli (Żabka Polska)
Żabka Polska podpisała umowę ze spółką mPay. Umowa pomiędzy firmami zakłada "wdrożenie funkcjonalności z portfolio mPay do aplikacji mobilnej Żappka". mPay to operator płatności oferujący też szereg usług.

Spółka mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Firma udostępni Żabce jedno ze swoich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 18:40
StoryEditor
Koniec zastępowania ulubionych produktów tańszymi odpowiednikami. Marki producenckie wracają do łask!
Z danych NielsenIQ wynika, że konsumenci bardziej optymistycznie podchodzą do zakupów FMCG i rezygnują z części strategii oszczędnościowych (fot. Shuterstock)
Na fali rosnącego optymizmu konsumenckiego, część strategii oszczędnościowych stosowanych przez Polaków przez ostatnie cztery kryzysowe lata zaczyna powoli odchodzić w niepamięć – stwierdziła Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ, w prezentacji przedstawionej na 6. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji. Jednocześnie dwie taktyki zakupowe nadal pozostaje aktualne.

Z deklaracji konsumentów, które znajdują potwierdzenie w danych liczbowych, wynika, że Polacy zaczynają obecnie odchodzić od kilku strategii stosowanych przez nich przez ostatn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 08:55