28.09.2023 / 08:23
StoryEditor

Co trzecia polska firma nie przeznacza nawet złotówki na transformację cyfrową. Jak to wygląda w branży FMCG?

Urszula Kłosiewicz-Górecka, analityk w Polskim Instytucie Ekonomicznym i przewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu (fot. mat. pras.)
Małe i średnie firmy z branży FMCG są coraz bardziej świadome znaczenia technologii cyfrowych dla konkurencyjności przedsiębiorstwa, skuteczniej implementują technologie cyfrowe i są gotowe do bardziej zdecydowanych działań niż wcześniej. Jednak to duzi producenci żywności oraz sieci handlowe, pozostają liderami we wprowadzaniu cyfryzacji – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Urszula Kłosiewicz-Górecka, analityk w Polskim Instytucie Ekonomicznym i przewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu.

Jak ocenia Pani obecny stan transformacji cyfrowej w branży FMCG?

Obecny stan transformacji cyfrowej w branżach spożywczej i handlowej wynika z ogólnego poziomu cyfryzacji w P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 10:20
StoryEditor
To już pewne: Getir wychodzi z Europy i z USA. Próbował konsolidować branżę q-commerce, a teraz sam się ewakuuje
Na zdj. kurier platformy Getir (fot. FOTMA/Shutterstock)
Getir, który próbował stać się największym w Europie graczem na rynku ekspresowych dostaw artykułów spożywczych do domu, całkowicie wycofuje się z kontynentu. Q-commerce‘owa firma rezygnuje z walki na wszystkich rynkach zagranicznych i działać będzie wyłącznie na terenie rodzimej Turcji.

To smutny "koniec" (w Europie) gracza, który jeszcze dwa lata temu pozyskiwał finansowanie na rozwój od inwestorów przy waluacji na poziomie aż 12 mld dolarów. Getir, którego ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2024 / 17:03
StoryEditor
Właściciel sieci Media Expert buduje kolejne parki handlowe. Najnowszy Aura Park otwarto w Zawierciu. Ile obiektów już działa?
Park handlowy Aura Park w Zawierciu (ME Invest)
ME Invest, należący do Grupy Kapitałowej Terg, uruchomił kolejny park handlowy Aura Park. Grupa otworzyła w sumie 29 obiektów handlowych, a w budowie znajduje się jeszcze 11.

Otwarto Aura Park w Zawierciu. To 29 obiekt zrealizowany przez ME Invest należący do właściciela sieci Media Expert. Budowę rozpoczęto rok temu. Oddany właśnie obiekt ma powierz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 15:52