27.07.2023 / 10:37
StoryEditor

Dariusz Bielecki, prezes Asprod: Nie boimy się eksperymentować, dlatego chętnie testujemy różne formaty i koncepty

Dariusz Bielecki, prezes zarządu Asprod S.A. (fot. Paweł Chmielewski)
Wywodząca się ze Szczecina sieć piekarnicza Asprod wybudowała nowy zakład produkcyjny, który pozwolił jej nabrać wiatru w żagle. O planach rozwoju firmy na kolejne lata, w tym kilku testowanych przez nią obecnie konceptach detalicznych, a także ekspansji w kolejnych województwach mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Bielecki, prezes spółki Asprod.

Sieć piekarnicza Asprod prowadzi obecnie 87 punktów detalicznych, zlokalizowanych na terenie trzech województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego. Ile pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 09:03
StoryEditor

E.Leclerc kupił Tesco. Francuska sieć daje mocny sygnał, że chce się rozwijać w Polsce

Wypieki marki własnej Tesco od wielu lat powstają w wyniku współpracy z zaufanymi producentami, a wszyscy dostawcy produktów są systematycznie kontrolowani i audytowani w oparciu o Standard Wyrobów Żywnościowych Tesco (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
E.Leclerc sfinalizował transakcję zakupu obiektu handlowego typu convenience w Jeleniej Górze. Inwestycja została nabyta przez E.Leclerc od firmy Tesco. W obiekcie funkcjonują już między innymi Decathlon, RTV Euro AGD, swoją działalność rozpoczęła niedawno stacja paliw E.Leclerc. Otwarcie hipermarketu spożywczego E.Leclerc planowane jest na listopad 2023 r.

E.Leclerc nabył od Tesco obiekt handlowy zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 17 w Jeleniej Górze. Obecnie budynek znajduje się w trakcie zewnętrznych i wewnętrznych prac rewit...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:57
StoryEditor

Spada sprzedaż elektroniki i AGD, a klienci wracają do sklepów stacjonarnych. Jak odbija się to na e-commerce?

Elektronika użytkowa (fot. 8th.creator/Shutterstock)
Rynek elektroniki kurczy się. Spowolnienie gospodarcze i wysoka inflacja wpływają na branżę. Gorzej sprzedaje się elektronika konsumencka, duże AGD i sprzęt IT – wynika z danych GfK opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

W maju i w czerwcu br. rynek stopniał o 4 proc., natomiast w lipcu o 3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Dane z okresu od października ub.r. do lipca br. pokazują nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 11:38