14.09.2022 / 13:06
StoryEditor

Dariusz Haraj, OneDayMore: Mimo trudnej sytuacji gospodarczej, produkty premium wciąż sprzedają się najlepiej [WYWIAD]

Dariusz Haraj, CEO OneDayMore (fot. mat. pras.)
Mogłoby się wydawać, że obecna sytuacja gospodarcza przyczyni się do mniejszego zainteresowania konsumentów produktami premium. Obserwując zainteresowanie ofertą i koszyki zakupowe w naszym sklepie internetowym, widzimy jednak, że produkty premium wciąż sprzedają się najlepiej – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

Które trendy konsumenckie uznaje Pan za najważniejsze dla rynku spożywczego w tym roku?

Zgo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 10:02
StoryEditor
Polski rynek bakalii rośnie w siłę. Hebar na drodze do 100 mln zł przychodów
Polski rynek bakalii rośnie. Hebar planuje 100 mln zł przychodów (fot. Shutterstock)

Bakalie i orzechy przestają być tylko sezonową przekąską, stając się codziennym wyborem Polaków dbających o zdrowie i wartościowe składniki. Rodzinna firma Hebar, działająca na rynku od ponad 30 lat, dynamicznie rozwija swoją sprzedaż i zapowiada ambitne plany na najbliższe lata. Jak firma planuje wykorzystać rosnący popyt i zmieniające się potrzeby konsumentów?

Wartość rynku orzechów i bakalii w Polsce szacowana jest obecnie na 3,2 mld zł, a według prognoz rośnie w tempie blisko 10 proc. rocznie aż do 2029 roku. Za tym wzrostem stoją z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 09:57
StoryEditor
Pyszne.pl dogania konkurencję i wprowadza abonament. Firma testuje model subskrypcyjny Pyszne.pl+
Dostawca Pyszne.pl (fot. Shutterstock)

Na rynku q-commerce już jakiś czas temu wprowadzono popularny obecnie model subskrypcyjny na dostawy. Jednak teraz całą konkurencję dogania Pyszne.pl, wprowadzając swój abonament Pyszne.pl+. Nowy program w testowej fazie przyciągnął już tysiące użytkowników. Na czym polega subskrypcja i jakie znaczenie może mieć dla całej branży?

Usługi subskrypcyjne stają się w Polsce codziennością, obejmując nie tylko streaming, ale także zakupy online czy dostawy produktów. Jak pokazuje raport "Doświadczenia e-commer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 10:15