11.08.2022 / 12:12
StoryEditor

Dariusz Sapiński: Chcemy by Mlekovita była jak Coca-Cola

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Mlekovita z roku na rok rośnie jak na drożdżach, ale jej ambicje są jeszcze większe. Prezes spółdzielni mleczarskiej Dariusz Sapiński zapowiada podbój półek sklepowych na całym świecie i porównuje Mlekovitę do Coca-Coli.

- Chcemy być tak jak Coca-Cola, czyli dostępni w każdym sklepie, niemal w każdym kraju. Naszym celem jest, aby być w każdej, nawet najmniejszej miejscowości - mówi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 00:08