02.03.2023 / 08:45
StoryEditor

Dominik Branny, prezes Makro Polska, o filarach transformacji firmy i założeniach strategii "Hurt na maksa" [WYWIAD]

Dominik Branny, prezes Makro Polska (fot. mat. prasowe)
- Trzy filary naszej transformacji to asortyment, polityka cenowa i efektywność operacyjna. Do tego dostosowujemy wszystkie hale. Patrzymy przy tym na element wielokanałowości, by hala mogła również dobrze zaspakajać potrzeby w kanale dostaw - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dominik Branny, prezes Makro Polska.

"Hurt na maksa", to nowa strategia Makro do 2030 r. Jak wyglądają jej główne założenia?

Jesteśmy na etapie wdrażania strategii "Hurt na maksa", która skierowana jest do d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 13:11