14.07.2023 / 15:20
StoryEditor

Ekspertki WWF: Największym wyzwaniem dla sieci handlowych jest ograniczanie emisji CO2 w całym łańcuchu wartości [WYWIAD]

Inwestycje w zrównoważony rozwój do tej pory były przede wszystkim domeną dużych firm i międzynarodowych korporacji (Shutterstock)
O zielonej transformacji branży FMCG, nadchodzących wyzwaniach środowiskowych i inwestycjach firm spożywczych oraz sieci handlowych w zrównoważony rozwój – rozmawiamy z Agnieszką Fedejko-Kacprzak, starszą specjalistką ds. partnerstw strategicznych, i Karoliną Kukielską, starszą ekspertką ds. partnerstw komunikacyjnych z Fundacji WWF Polska.

Jak przebiega zielona transformacja w firmach z branży FMCG?
 
Agnieszko Fedejko-Kacprzak: Główne czynniki motywujące sieci handlowe i producentów do zielonej transformacji, t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:58
StoryEditor
Prezes Lidla wbija szpilkę Biedronce: Nasze sklepy są bardziej przestronne, klienci nie potykają się o palety
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska (fot. Wydawnictwo Gospodarcze)

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska w wywiadzie dla „Pulsu Biznesu” zwraca uwagę, że rywalizacja cenowa z Biedronką odbija się na wynikach sieci, ale nie jest dla niej bolesna. Stwierdził też, że rynek nie jest gotowy na wprowadzenie systemu kaucyjnego, którego wdrożenie w Lidlu ma kosztować nawet miliard złotych.

Wlaźlak podkreślił, że z danych sieci wynika, iż ceny produktów spadają, chociaż oficjalna inflacja wg. GUS to 3 proc. Zasugerował, że ta rozbieżność może wynikać z tego, że nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:47
StoryEditor
Biedronka ma coraz więcej stacji ładowania pojazdów zasilanych prądem. Gdzie naładujesz elektryka?
Stacja ładowania samochodów elektrycznych na parkingu Biedronki (fot. materiały prasowe)

Sieć Biedronka poinformowała, że na sklepowych parkingach w całym kraju, ”zelektryfikowani” uczestnicy ruchu drogowego mają do dyspozycji 210 stacji ładowania pojazdów elektrycznych Powerdot. Kolejne 170 stacji już niedługo. Zobacz gdzie naładujesz ”elektryka”.

”Uruchomiona właśnie stacja ładowania w Dziwnowie, podobnie jak inne urządzenia Powerdot usytuowane przy sklepach Biedronka, ma łączną moc 120 kW i dysponuje trzema złączami (CC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 18:44