25.09.2019 / 14:14
StoryEditor

Firma Rola wprowadza innowacje na rynek sezamków

(fot. www.rola.net.pl)
Kategoria słodyczy na bazie sezamu ma duży potencjał i budzi zainteresowanie ze strony handlu. Choć nasza linia Sezamkowe Nowinki zadebiutowała na rynku stosunkowo niedawno, to jesteśmy już na półkach w sklepach Netto, Auchan, Rossmannie oraz na stacjach Circle K. Dokonaliśmy również pierwszych sprzedaży na rynki zagraniczne. Dla jednej z największych sieci handlowych opracowujemy obecnie produkty pod marką własną – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Andrzej Bielak z firmy Rola.

Rola jest firmą z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży słodyczy, jednak przez większość tego czasu była sprzedawcą słodyczy firmy Terravita. – Jeśli chodzi o produkcję własny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 14:45
StoryEditor
Napoje i przekąski PepsiCo wracają do Biedronki. Producent i sieć osiągnęli porozumienie
Butelki napojów PepsiCo (rPET) (materiał partnera)
Od początku czerwca m.in. chipsy Lay’s oraz napoje Pepsi, Mirinda czy 7Up znów są dostępne w Biedronce. Amerykański gigant porozumiał się z liderem handlu w Polsce. To koniec wielomiesięcznego sporu.

Jak pisaliśmy już na naszym portalu, hipsów spod należącej do PepsiCo marki Lay’s zaczęło brakować w grudniu 2021 roku, a w styczniu Biedronka oficjalnie potwierdziła, że faktyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 15:51
StoryEditor
Ukraińska sieć Wesoła Pani chce mieć 500 placówek w Polsce. W planach jest także podbój USA
Sklep Wesoła Pani (fot. mat. pras.)
W ciągu trzech lat sieć sklepów z produktami mrożonymi Wesoła Pani uruchomiła w Polsce 120 sklepów franczyzowych i trzy własne. Docelowo operator chce mieć w naszym kraju ok. 500 placówek. Firma ma w planach także rozwój innych kanałów dystrybucji.

Vladyslav Azovskyi, właściciel sieci Wesoła Pani, wskazuje, że w tym roku jego firma skupia się na inwestycjach w infrastrukturę, technologię produkcji i marketing. – Jest to ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. czerwiec 2024 10:54