Iwona Chojnowska-Haponik, dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. (materiały prasowe)
- Dzisiaj żadna fabryka nie funkcjonuje wyłącznie jako zakład koncentrujący się wyłącznie na produkcji, ale jest jednocześnie miejscem gdzie opracowuje się nowe w produkty, gdzie udoskonala się już istniejące rozwiązania, a także procesy, np. w produkcji. Mamy więc bardzo często do czynienia z połączeniem zakładu produkcyjnego z jednostką badawczo-rozwojową lub centrum inżynieryjnym – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Iwona Chojnowska-Haponik, dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Jak wyglądają inwestycje w sektorze spożywczym w Polsce?
Na rynku widzimy dwie podstawowe tendencje. Pierwsza, to bardzo duża aktywność polskich firm, które widząc duże możliw...