09.05.2016 / 12:00
StoryEditor

Frisco.pl stawia na produkty świeże

Katarzyna Kazior, prezes sklepu internetowego Frisco.pl. (materiały prasowe)
Coraz więcej osób podchodzi bardziej całościowo do oceny opłacalności i wygody spożywczych internetowych zakupów - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Katarzyna Kazior, prezes sklepu internetowego Frisco.pl.

Na jakim etapie rozwoju rynku e-grocery jest obecnie Polska i jakie są perspektywy w tym zakresie?

E-grocery rozwija się bardzo szybko. Jest to wciąż nisza na tle całej rodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 19:06
StoryEditor
Konkurent Lidla i Aldiego wzmacnia się! Michael Linander: Chcemy być sklepem pierwszego wyboru
Michael Linander, CEO Netto Deutschland, Salling Group

Szwedzki menedżer Michael Linander obejmie od 18 sierpnia 2025 roku stanowisko dyrektora generalnego (CEO) Netto Niemcy. 48-letni Linander wniesie do firmy swoje wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym, aby przyspieszyć ekspansję dyskontera należącego do duńskiej Salling Group.

Nominacja Michaela Linandera jest częścią nowej strategii duńskiego koncernu o nazwie "Aspire ‘28", która obowiązuje od 2024 r. i przewiduje wzmocnienie biznesu w Niemczech i Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 19:34
StoryEditor
Zostawcie promocje piwa i wódki w spokoju! Trzeba legitymować każdego kupującego alkohol bez względu na wiek
Dino wprowadza promocją piwa 10 + 10 gratis na majówkę 2025 (fot. Dino + Canva)

Branża handlowa bardzo krytycznie podchodzi do proponowanych przez resort zdrowia regulacji, które mają na celu zwiększenie kontroli i ograniczenie sprzedaży alkoholu w sklepach. Przedstawiciele małych sklepów uważają m.in., że ewentualny zakaz promocji alkoholu w sklepach nie spełni swojego zadania a uderzy w małe sklepy, wzmacniając sieci dyskontowe.

Polska Izba Handlu, reprezentująca głównie sieci handlowe zrzeszające sklepy franczyzowe krytycznie ocenia propozycje Ministerstwa Zdrowia dotyczące zmian w Ustawie o Wych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:04