24.11.2016 / 12:59
StoryEditor

Frosta liczy na 15-procentowy wzrost sprzedaży na polskim rynku

Wmurowanie kamienia węgielnego pod nową halę produkcyjną Frosty (fot. materiały własne)
Wzrost mocy produkcyjnych o 50 proc., sprzedaży w Polsce o 12-15 proc. i eksportu o 5-7 proc. - takie będą skutki realizacji najnowszej inwestycji firmy Frosta, jaką jest nowa hala produkcyjna w Bydgoszczy. Kamień węgielny pod obiekt wmurowano 24 listopada, a oficjalne uruchomienie zakładu planowane jest na 11 maja 2017 r.

Realizacja nowej inwestycji Frosty pochłonie 65 mln zł. Hala powstająca w obrębie działki, na której funkcjonuje bydgoski zakład firmy, będzie miała powierzchnię 5,5 tys. mkw., ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 15:23
StoryEditor
Polacy nie rozumieją zasad promocji w sklepach. W błąd wprowadzają ich głównie rabaty na wielosztuki
Prawie trzy czwarte Polaków przyznaje, że ma trudności ze zrozumieniem zasad promocji w sklepach, przy czym dotyczy to zwłaszcza akcji związanych z zakupem wielu sztuk produktu (fot. Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe)

Prawie trzy czwarte konsumentów (74 proc.) ma trudności ze zrozumieniem zasad promocji w sklepach - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Problemy z właściwym określeniem ceny pojawiają się zwłaszcza w przypadku akcji wymagających zakupu więcej niż jednej sztuki produktu. Mimo to większość Polaków “łapie” się na promocje.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił sprawdzić, jak silny jest wpływ promocji na decyzje zakupowe Polaków oraz o to, jak oceniają oni sposoby prezentowania akcji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 09:28
StoryEditor
Prawie połowa Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową. Które grupy społeczne są najbardziej, a które najmniej zadowolone?
Prawie połowa Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową (fot. UCE Group)

Obecnie 49,1 proc. Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową, a 27,3 proc. źle ją widzi. 20,5 proc. rodaków nie postrzega jej ani pozytywnie, ani negatywnie. Natomiast tylko 3,1 proc. nie umie się w tej kwestii określić. Zadowolone są najczęściej osoby w wieku 18-24 lat, z miesięcznymi dochodami netto powyżej 9 tys. zł. Głównie dotyczy to Polaków będących na urlopie macierzyńskim, ojcowskim lub wychowawczym. Z kolei nieusatysfakcjonowani są przede wszystkim seniorzy, uzyskujący co miesiąc 1000-2999 zł na rękę. Ponadto źle oceniają swoją sytuację finansową bezrobotni i renciści.

Jak wynika z raportu platformy analityczno-badawczej UCE Research i kancelarii prawa gospodarczego GKPG, obecnie 49,1 proc. Polaków jest zadowolonych ze swojej sytuacji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 21:50