18.10.2018 / 11:33
StoryEditor

Grażyna Falak i Wiktor Kowalski, Dan Cake Polonia: Polak lubi rumiane [WYWIAD]

Grażyna Falak oraz Wiktor Kowalski - przedstawiciele firmy Dan Cake Polonia (fot. materiał prasowy firmy Dan Cake Polonia)
Rozmowa z Grażyną Falak, kierownikiem działu zarządzania jakością i Wiktorem Kowalskim, szefem marketingu w Dan Cake Polonia

Na rynku jest trend prozdrowotny, w modzie są lokalne piekarnie. Jak w tych czasach postrzegane
jest pieczywo tostowe?

Wiktor Kowalski: Chleb tostowy stał się pełnoprawnym rod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 11:05
StoryEditor
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska przeszły rebranding. Pora na placówki franczyzowe
Stacja Mol (mat. prasowe)
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska – 273 lokalizacje – zmieniły już barwy na docelowe. Tym samym ok. 70 proc. sieci spółki operuje pod marką Mol. Kolejnym istotnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych. Spółka będzie też rozwijać sieć punktów koncepcyjnych Fresh Corner, oferujących pełną ofertę spożywczą i gastronomiczną Mol.

– Mamy za sobą ważny etap. W nieco ponad rok, pół miesiąca przed pierwotnie zakładanym terminem, zmieniliśmy barwy prawie ¾ sieci, wszystkich naszych stacji własnych, co ma nieb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2024 / 11:00
StoryEditor
Rewolucja AI. Unilever ma już ponad 400 zastosowań sztucznej inteligencji w różnych obszarach operacyjnych
Unilever ma już ponad 400 zastosowań sztucznej inteligencji (fot. Shutterstock)
Blisko 8,3 miliarda dolarów – tyle do 2027 roku może być warty globalny rynek analizy danych za pomocą AI w sektorze FMCG według raportu Grand View Research. Sztuczna inteligencja jest szansą na zwiększenie innowacyjności, udziału w rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Nie zaskakuje więc, że globalni liderzy biorą udział w wyścigu o zastosowanie przełomowych technologii - jednym z nich jest Unilever.

Dane z unijnego raportu State of the Digital Decade mówią, że w ciągu najbliższych 6 lat aż 75 proc. przedsiębiorstw będzie korzystało z usług przetwarzania w chmurze, BIG Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2024 23:01