18.01.2018 / 06:59
StoryEditor

Guillaume de Colonges: Carrefour jest odpornym graczem, da sobie radę na trudnym rynku

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (materiały własne)
Carrefour w Polsce realizuje kolejny trzyletni plan rozwoju. Jak wyglądają najważniejsze element strategii francuskiego operatora dla naszego rynku mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy Grupy Carrefour na Europę Północną i Wschodnią, prezes zarządu Carrefour Polska.

1. Wieloformatowość

Fundamentem naszej strategii jest wieloformatowość, rozwijamy hiper- i supermarkety, a także sklepy convenience. To się nie zmieni, nadal będziemy otwierać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rosnące ceny i zmniejszona siła nabywcza konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe w okresie przedświątecznym. Jak pokazuje najnowsze badanie EY "Holiday Shopping Survey", klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wydatków, chętniej korzystając z okazji, ale jednocześnie zachowując dystans do obietnic promocyjnych.

Z badania EY wynika, że aż 69 proc. konsumentów na świecie planuje skorzystać z okazji oferowanych podczas wyprzedaży takich jak Black Friday. Wśród osób poniżej 27. roku życia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.12.2024 / 08:27
StoryEditor
Kto rządzi w kategorii musów owocowych w saszetkach? Analiza półek sklepowych pokazuje, że to królestwo czterech producentów
Na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej produktów pakowanych w saszeki, a prym na tym polu widą prodicecni musów owocowych (fot. Shutterstock)

W sklepach należących do 14 sieci handlowych można znaleźć 312 różnych wariantów musów owocowych w tubkach – wynika z analizy firmy eLeader. Kategoria ta jest już na tyle szeroka i znacząca, że warto przyjrzeć się jej bliżej i odpowiedzieć sobie na pytanie, jacy gracze rozdają w niej karty.

Każdego roku w sprzedaży pojawia się coraz więcej produktów zapakowanych w tzw. pouche czy doypacki, czyli zakręcane saszetki lub tubki. Oferowane są w nich głównie przeciery ow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 09:47