19.01.2022 / 10:58
StoryEditor

Handel detaliczny traci doświadczonych pracowników. Ciężko jest też pozyskać kandydatów bez kwalifikacji [WYWIAD]

Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska (materiały prasowe)
Czołowe sieci handlowe starają się sprostać oczekiwaniom członków swojego zespołu, proponując podwyżki, premie czy benefity, ale często o tego samego pracownika konkurują też firmy z innych sektorów gospodarki i ich oferta może być jeszcze bardziej atrakcyjna. Handel detaliczny traci w ten sposób doświadczonych pracowników. Ciężko jest też pozyskać nowych kandydatów, nawet tych bez odpowiednich kwalifikacji – mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska.

Jakie największe wyzwania stoją obecnie przed pracodawcami w branży handlu detalicznego, chodzi m.in. o zarządzanie kadrą pracowników. Jak zatrzymać na dłużej pracownika na stan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 14:03
StoryEditor
Od teraz UPS dostarcza paczki również w soboty. Firma twierdzi, że zwiększy to konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Od teraz UPS dostarcza paczki również w soboty (fot. Shutterstock)

UPS oferuje standardową dostawę w sobotę bez dodatkowych opłat na 8 rynkach europejskich dla odbiorców indywidualnych. Usługa jest obecnie dostępna w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii oraz w Polsce.

Rozszerzenie usługi standard service znacząco skróci czas dostawy i transportu, a brak dodatkowych opłat wzmocni ofertę B2C dla przedsiębiorstw różnej wielkości w całej Europie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 10:06
StoryEditor
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią. Są dostępne jedynie w dziesięciu restauracjach
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią (fot. Shutterstock)

Według komunikatu McDonald’s, służby mundurowe działające na terenach dotkniętych powodzią, miały otrzymywać darmowe posiłki w lokalach sieci fast food. Jednak na portalu X profil ”Służby w akcji” oskarża firmę o wprowadzanie w błąd i twierdzi, że cała akcja to jedynie chwyt marketingowy sieci.

McDonald’s informował 19 września o początku akcji wspierającej służby mundurowe walczące z powodzią. Sieć zaoferowała im bezpłatne posiłki. ”W ramach pomocy rozpoczęliśmy akcję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 15:44