13.12.2017 / 07:57
StoryEditor

Handel przy warszawskich ulicach ma potencjał

(fot. Pixabay)
Rynek powierzchni handlowych w Polsce jest coraz bardziej dojrzały i rozwinięty, a Polacy chętnie korzystają z bogatej oferty istniejących centrów handlowych. Widać to zwłaszcza teraz, w okresie przedświątecznym, kiedy galerie handlowe wypełnione są po brzegi konsumentami. Pytanie tylko, czy Polacy nie są już znużeni zatłoczonymi obiektami handlowymi i czy mogą skorzystać z alternatywy jaką mogłyby dać im ulice handlowe?

Agencja doradcza CBRE postanowiła zbadać kondycję warszawskich ulic handlowych i skonfrontować swoje prognozy z 2014 roku z dzisiejszą rzeczywistością w nowym raporcie „Ulice ha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 17:25
StoryEditor
Auchan Polska pokazuje wyniki i wskazuje kierunki rozwoju w Polsce na kolejne lata. W co francuski operator będzie inwestował najmocniej?
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Auchan Polska przedstawiła wyniki finansowe za 2023 r. Przychody ze sprzedaży odnotowane przez spółkę wzrosły o blisko 3 proc. w porównaniu z rokiem 2022, przekraczając 11 472 mln zł. Zysk netto to 73 mln zł.

Auchan Polska odnotowała w 2023 r. niespełna 11,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o blisko 3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Firma nie uwzględnia w komunikacie dany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 13:54
StoryEditor
Auchan wdraża we wszystkich sklepach i magazynach platformę do optymalizacji łańcucha dostaw
Auchan wdraża rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Lepsze planowanie popytu oraz zapewnienie dostępności produktów - między innymi w tym ma pomóc sieci Auchan nowa platforma, jaką firma wdraża w Polsce. System oparty na technologii sztucznej inteligencji trafił już do wszystkich sklepów Auchan w naszym kraju. Teraz pojawi ma się w magazynach sieci, w tym w automatycznym obiekcie, jaki Auchan buduje wspólnie z Ocado, by obsługiwać zakupy internetowe.

Auchan opisuje wdrażane rozwiązanie jako narzędzie "służące do optymalizacji planowania łańcucha dostaw" i "istotny element wsparcia sprzedaży sieci w systemie omnichannel". Sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. lipiec 2024 12:34