12.02.2019 / 09:23
StoryEditor

Iwona Łagodzińska, Terravita: Mamy w firmie nowe rozdanie [WYWIAD]

Iwona Łagodzińska, prezes spółki Terravita (fot. Terravita)
- Mamy w firmie nowe rozdanie. Zaszła zmiana, głównie pokoleniowa, część osób odeszła na emerytury, na ich miejsce przyszli nowi pracownicy z dużym doświadczeniem, co pozytywnie przełożyło się na dynamikę pracy - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Iwona Łagodzińska, prezes spółki Terravita.

Terravita jest znana głównie z produkcji tabliczek czekoladowych, czym jeszcze się zajmujecie?

Tabliczki to największy segment rynku czekoladowych słodyczy w Polsce oraz pods...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 13:16
StoryEditor
Netto pokazało sklep w nowym koncepcie oraz zapowiada ekspansję w Polsce i dwóch innych krajach
Sklep zaprojektowano w nowoczesnym, skandynawskim stylu - we wnętrzach dominuje ciemna kolorystyka i naturalne drewno Fot. mat.pras. Netto

Netto zaprezentowało market w zmodernizowanym koncepcie, który posłuży jako wzorzec przy procesie modernizacji pozostałych placówek sklepowych duńskiej sieci. Zapowiedziano duże inwestycje w Niemczech, Danii, a także w Polsce, gdzie w najbliższych latach znacząco zwiększy się liczba marketów pod szyldem Netto.

Wzorcowy market w Oranienburgu (wschodnioniemiecka Brandenburgia), zaaranżowany wg założeń najnowszego konceptu Netto, ma być miejscem "inspirujących i przyjemnych zakupów" oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 10:23
StoryEditor
Zerowa akcyza na cydr coraz bliżej! Producenci będą mogli skuteczniej konkurować o klienta z zagranicznymi browarami
Do Sejmu trafił projekt ustawy mającej wprowadzić zerową akcyzę na cydr i perry, co ma doprowadzić do zwiększenia konkurencyjności tych produktów na sklepowej półce przede wszystkim względem piwa (fot. Łukasz Rawa)

Zerowa stawka akcyzy na cydr była obiecywana producentom już nie raz, ale wreszcie pojawiła się na nią realna szansa. 17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej wyzerowania akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5 proc.

W opinii autor projektu ustawy zerującej akcyzę na cydr i perry, zmiany, o które apelują, byłyby swoistym kołem ratunkowym rzuconym zarówno polskim sadownikom, jak i produc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2024 15:51