28.05.2020 / 12:33
StoryEditor

Jaak Mikkel, Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie: Znane marki lepiej radzą sobie w trudnych czasach [WYWIAD]

Jaak Mikkel, Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie (fot. materiały prasowe)
– Polacy szukają przede wszystkim różnorodności i chcą mieć możliwość wyboru. Sięgają po innowacyjne produkty, choć nie zawsze zostają z nimi na długo – mówi w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Opowiada także o działaniach firmy w czasie pandemii oraz potencjalnym wpływie podatku od cukru w napojach na branżę napojową w Polsce. – W obecnym kształcie dyskryminuje to jedną kategorię produktów spożywczych – przyznaje.

Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na organizację pracy w Państwa firmie? Czy dotknęła tylko pracowników biurowych czy również zakładów produkcyjnych?

Pandemia istotn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:36
StoryEditor
Duży Ben i Frisco szybko budują pozycję na rynku. Spółki z Grupy Eurocash zwiększają sprzedaż. Co z rentownością?
Market Duży Ben w Łodzi (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Jak wynika z prezentacji Grupy Eurocash, segment Projekty "wykazuje inicjatywy będące w okresie dynamicznego wzrostu, budujące swą pozycję rynkową, a zarazem mające zwiększony profil ryzyka". Grupa rozwija szereg projektów, wśród których kluczowymi są supermarket spożywczy online Frisco oraz sieć marketów alkoholowych Duży Ben. Oba szybko rosną, ale cały segment wciąż daleki jest od dodatniej rentowności.

Grupa Eurocash rozwija projekty innowacyjne, które mają wspierać zachowanie konkurencyjności sklepów niezależnych w Polsce. W ubiegłych latach rozwijane były – z sukcesem, jak c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 10:10
StoryEditor
Unia Europejska uchwala nowe prawo w sprawie plastiku. Mniej opakowań, mocniejszy nacisk na recykling
Plastikowe butelki (fot. Shutterstock)
W środę Parlament Europejski przyjął nowe przepisy, tzw. rozporządzenie PPWR, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska, a odpadów będzie mniej. Niektóre formaty opakowań będą zakazane.

Za przepisami głosowało 476 posłów, przeciw 129 posłów, a 24 posłów wstrzymało się od głosu.

Nowe prawo ma zmniejszyć ilość opakowań o 5 proc. do 2030 roku, o 10 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 05:52