06.12.2018 / 14:04
StoryEditor

Marta Królikowska, szefowa Abc na kołach na temat zawartości koszyka zakupowego i wydatków konsumentów na wsi [WYWIAD]

Marta Królikowska, szefowa Abc na kołach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Na wsi sprzedajemy ziemniaki, cebulę czy jabłka i to w stosunkowo dużych ilościach. Zmiana jest naprawdę radykalna - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marta Królikowska, dyrektor generalna i członkini zarządu "Abc na kołach" (Grupa Eurocash).

Kliknij, aby przeczytać pierwszą część naszego wywiadu z Martą Królikowską <<

Jak wygląda portfel konsumenta w przypadku wsi? Jak on się różni od tego co mamy w miastach?...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 12% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Maciej Czapiewski i Kuba Zwoliński podsumowują Meet Commerce Polska 2024 [WIDEO]
Maciej Czapiewski (w środku) i Kuba Zwoliński (z prawej) (fot. Mago)
Połączenie dwóch światów – online i offline, unified commerce i rozwój nowych technologii w handlu na czele ze sztuczną inteligencją. O tym wszystkim dyskutowano podczas konferencji Meet Commerce 2024. Podsumowują ją Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii w firmie Mago i Kuba Zwoliński, prezes firmy Snowdog.

 

  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 14:14
StoryEditor
Biedronka instaluje tajemnicze szafy przy kasach samoobsługowych. To zupełnie nowy projekt. Co w nich jest? Do czego służą?
Szafki z papierosami przy kasach samoobsługowych w sklepach Biedronka, fot. materiały własne
Od ponad dwóch miesięcy Biedronka testuje nowe rozwiązanie, ułatwiające sprzedaż papierosy osobom, które korzystają z kas samoobsługowych. Jak z niego korzystać?

Sprzedaż wyrobów dla osób pełnoletnich w zmieniającym się świecie handlu, w którym samoobsługa odgrywa coraz większą rolę to spore wyzwanie. Jak potwierdzić wiek kupującego i je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2024 07:50